Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sökes: Nån att filma i Gbg !!

• Sökes: Nån att filma i Gbg !!

Publicerad av nn4an_mike på 23 februari, 2005 vid 14:25

Alla som gick in på denna tråden i förhoppning om en stundande porrfilmskarriär, sorry, lägg undan läderpaltorna och piskan , fel forum.

Eftersom jag ännu själv inte skaffat mig torrdräkt och därmed inte har möjlighet att kita ännu så vill jag bota min kite-abstinens genom att filma lite folk I gbg-trakten som trotsar kylan. Ring mig gärna när ni skall ut så hakar jag på med kameran.

Mvh Micke
    Tel: 0737-838186

Ps. Jag har nu även skaffat stativ till kameran så det kommer inte se ut som om mannen bakom kameran lider av parkinson som det gjorde i Gottskärfilmen från förra året Ds.

patrikol svarade 20 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • flip

Medlem
    23 februari, 2005 vid 15:47

Fett, jag vill bli filmad cool.gif!

• luuddee

Medlem
    23 februari, 2005 vid 16:10

fan kom ner till sverige (skåne).. istället här e vi alltid villiga.. (även fast de e käss väder o skit o mög)

• pepa

Medlem
    23 februari, 2005 vid 16:32

Tjo vi kanske skulle ut och köra lite skit…

• nn4an_mike

Medlem
    23 februari, 2005 vid 16:37

Gött , ring mig då , så kan jag t.o.m ställa upp med skjutts om det skulle vara bil-brist för nån laugh.gif

Ha det gött
    Micke

• patrikol

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:18

Funkar utmärkt med våtdräkt även nu, så det är bara att kitea på! smile.gif

• nn4an_mike

Medlem
    23 februari, 2005 vid 23:52

Jo, det e säkert sant, men jag har bara en 3 mm shorty dräkt blush.gif så jag kommer få filma ett tag till , i alla fall tills jag köpt en dräkt som e lite tjockare.

//
    Micke

• patrikol

Medlem
    24 februari, 2005 vid 00:02

Ja fy fan det var lite att ta i! Brrrr! smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sökes: Nån att filma i Gbg !!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.