Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

• sökes: Nybörjare, malmötrakten

Publicerad av conne på 30 maj, 2008 vid 09:38

G’day!

Någon annan nybörjare kring malmötrakten som söker en surfbuddy? Vore kul att få kontakt med andra noobs. =)

Hör av er

hah svarade 15 år, 4 månader sedan 24 Medlemmar · 106 Svar
  • 106 Svar
  • sourra

Medlem
    30 maj, 2008 vid 11:57

Hallå! Ett allmänt tips till alla nybörjare: Ta inte bara rygg på varandra utan försök hänga på erfarna åkare istället så man slipper “En blind leder en blind”-fenomenet. De flesta vana åkare hjälper gärna till inom rimliga gränser.

• gh0st

Medlem
    2 juni, 2008 vid 21:05

Fast det skadar ju inte med en surfpolare på samma nivå, blir att man peppar varandra till att våga prova nya saker.

• coolionoob

Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:02

helt sikkert, jeg er frisk..

• emill

Medlem
    11 juni, 2008 vid 07:04

Förmodar att du bor i malmö. Kan tipsa om att dra ner till haboljung när det blåser över 6ms SV V NV. Börjar snacka med pojkarna och flickorna som finns där så kommer du snart ha massor av kitebuddys 😉

• foxse

Medlem
    28 maj, 2009 vid 18:47

well guy´s yesterday was cool in habo , fuck ;-D this is a very good spot .
    I was her for the second time in 2 years and it´s always cool.
    but like CONNE I´m a new beginner så yes count on me ,

• rikard222

Medlem
    30 maj, 2009 vid 17:47
    Conne;471136 wrote:
    G’day!

Någon annan nybörjare kring malmötrakten som söker en surfbuddy? Vore kul att få kontakt med andra noobs. =)

Hör av er

Hej du kommer från staffanstorp ps hör av dig mvh rikard222

• loppan

Medlem
    31 maj, 2009 vid 13:40

halloj!

Jag bor själv i ystad men får ju köra åt malmö hållet varje gång eftersom man e ny och vill gärna kunna känna sanden under föterna. så jag e gärna på när du ska i väg. är själv en nybörjare =) /Jonas

• mattiasn

Medlem
    31 maj, 2009 vid 16:26

Tjena.
    Nybörjare här också. Trelleborg dock.

Hänger gärna på jag med.

///Mattias

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:45

Speak to the Habolocals, myself or anyone else on the beach in habo and I am sure they will be more than happy to keep an eye on you, and give pointers : )

• mattiasn

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:55
    skotten;550135 wrote:
    Speak to the Habolocals, myself or anyone else on the beach in habo and I am sure they will be more than happy to keep an eye on you, and give pointers : )

Det tackar jag för, alltid svårt innan man lärt känna folk.:cool2:

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:58

anytime man, just let us know when you are heading out and we can hang out. Maybe we should do a noobie day on the beach so that everyone in habo knows one another like the old days?? : )

• loppan

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:00

dra gärna iväg ett mess eller något när det e dax =) /jonas -0708 600 130

• mattiasn

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:08
    skotten;550146 wrote:
    anytime man, just let us know when you are heading out and we can hang out. Maybe we should do a noobie day on the beach so that everyone in habo knows one another like the old days?? : )

Why not.. desto fler man har snackat med desto lättare är det.
    Man känner sig lite som en utböling innan man träffat folk att snacka med.

///Mattias

• appelqvist

Medlem
    3 juni, 2009 vid 14:11

Tjena,

Jag gick min första kurs i Habo idag och ska nu ut och träna så mycket jag kan. Bor i Malmö och har bil. Jag är oxå intresserad av andra nybörjare som vill teama up och köra. En nybörjar dag hade varit toppen. :smirk:

Jag är laddad för att köra alla dagar fram till måndag så bara hör av dig/er på något sätt så planerar vi direkt!

/Johan
    0738 397450

• loppan

Medlem
    3 juni, 2009 vid 14:44
    Appelqvist;550632 wrote:
    Tjena,

Jag gick min första kurs i Habo idag och ska nu ut och träna så mycket jag kan. Bor i Malmö och har bil. Jag är oxå intresserad av andra nybörjare som vill teama up och köra. En nybörjar dag hade varit toppen. :smirk:

Jag är laddad för att köra alla dagar fram till måndag så bara hör av dig/er på något sätt så planerar vi direkt!

/Johan
    0738 397450

Halloj johan!

jag e lätt på. bara och höra av sig så dyker jag upp om det inte kommer för stor hinder ivägen :frown: Vad har du för storlek på kiten?

Mvh Jonas
    0708600130

Sida 1 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.