Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › sökes: Nybörjare, malmötrakten
-
Hej,
Det låter super. Jag har ingen kite ännu, inte ens en våtdräkt. :frown: Men jag surfar efter utrustning just nu. Ska hyra en eller två gånger och köpa alltihop så fort jag kan.
Jag ska ringa instruktören jag hade senare ikväll och snacka lite om när jag kan få hyra. Sedan kontaktar jag dig så kan vi ju försöka planera något?
/Johan
-
Jag har kite, bräda, våtdräkt, bil, etc… Bor i Malmö. Söker oxå träningspolare…
Maila mig: hallerby@hotmail.com -
Appelqvist;550643 wrote:Hej,
Det låter super. Jag har ingen kite ännu, inte ens en våtdräkt. :frown: Men jag surfar efter utrustning just nu. Ska hyra en eller två gånger och köpa alltihop så fort jag kan.
Jag ska ringa instruktören jag hade senare ikväll och snacka lite om när jag kan få hyra. Sedan kontaktar jag dig så kan vi ju försöka planera något?
/Johan
Det låter ju underbart!
Vi hörs då! Jonas
-
ok then I will hook it up, this weekend looks like it will be crappy wind.. we say the weekend after and I can set up some sort of beachparty /camping / beers?
-
Snowroller;550648 wrote:Jag har kite, bräda, våtdräkt, bil, etc… Bor i Malmö. Söker oxå träningspolare…
Maila mig: hallerby@hotmail.comHar du något nr? 😀
Mvh Jonas
0708600130 -
skotten;550659 wrote:ok then I will hook it up, this weekend looks like it will be crappy wind.. we say the weekend after and I can set up some sort of beachparty /camping / beers?
det låter ju underbart! jag e lätt på
Mvh jonas
0708600130 -
skotten;550659 wrote:ok then I will hook it up, this weekend looks like it will be crappy wind.. we say the weekend after and I can set up some sort of beachparty /camping / beers?
Jag kommer helt klart också.
-
loppan;550661 wrote:Har du något nr? 😀
Mvh Jonas
0708600130Tjena
Jag hänger gärna med någon dag också.
Är dock inte hemma den helgen Skotten föreslog men tuta och kör.Mitt nr 0708119285
-
Hej,
Var köpte ni andra era prylar? Här via surfzone? Jag är 190 lång och 85-90 kg tjock. Vilken bräda passar till det? Förslag på första kite skulle vara bra med.
Tack!
/Johan
-
MattiasN;550671 wrote:Tjena
Jag hänger gärna med någon dag också.
Är dock inte hemma den helgen Skotten föreslog men tuta och kör.Mitt nr 0708119285
Härligt! det blir nice om vi e ett par stycken. Vi kan ju höras av när det drar ihop sig.
Jonas
0708600130 -
Appelqvist;550672 wrote:Hej,
Var köpte ni andra era prylar? Här via surfzone? Jag är 190 lång och 85-90 kg tjock. Vilken bräda passar till det? Förslag på första kite skulle vara bra med.
Tack!
/Johan
Jag köpte mitt av LASURF förra året men kom aldrig igång med åkningen. Jag har en slingshot rev 13m2 men e väl som en 12a och en su2 bräda som e 130 lång.
-
loppan;550675 wrote:Jag köpte mitt av LASURF förra året men kom aldrig igång med åkningen. Jag har en slingshot rev 13m2 men e väl som en 12a och en su2 bräda som e 130 lång.
och jag e 180 lång och väger väl runt 84kg
-
Jag handlade av Fahlens surf igår.
En Naish Cult 12a och en Haze 132 bräda.
176 cm 78kgKan varmt rekomendera Fahlens i Varberg.
Kanon om vi är några stycken. Blir lite roligare om man har någon att snacka med på stranden.
Om det inte blåser för mycket imorgon tänkte jag att jag skulle ut och testa.
-
Jag fick inte tag i instruktören så jag är stranded imorgon. På fredag ska jag ha ordnat med hyra däremot så då är jag laddad för hela dagen. Ska höra av mig till er här och på de nummer som finns så kan vi styra upp något om det blir bra vind. 🙂
Är sjukt sugen nu efter kursen.
MVH
/Johan -
Ev kan inte jag på fredag men hör av dig så kollar jag upp hur jag ligger till.
Vem gick du kurs för?
Logga in för att svara.