Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › sökes Slalomsegel 5.0-5.5
-
55 kg för en fullvuxen man låter inte direkt hälsomsamt heller…
Nu tror jag dock att det var lite ironi i inlägget från surfan…
-
getwet;361235 wrote:Jag är bara lite nyfiken eftersom jag själv seglat 2 ggr med 5.8 i Sverige under de senaste två åren, och dessutom letat vind……
Kanske någon har hittat ett riktigt blåshål längs med svenska kusten och då är man ju förstås nyfiken….
kanske börjar bli tjatig, men jag hade 5,8 som enda segel under hela förra säsongen – enkelt att välja segel var det i alla fall
-
men du har ju käkat för lite gröt, tobhed… 😀
Själv fick jag användning av 5.8 en gång förra säsongen…
-
Ja va lite ironisk ja hoppas ni har översende med det. Gasa på!!!
-
nu var ju det här med vikten lire ironi hur länge tror ni att det går att hålla en 5.8 warp med f2 89 liters jag väger ca 80 kilo men med en god teknik.
Det är roligt att se hur många det är som gör inlägg det är väl bara för att ni inte surfar eller.
I sommar blir det 35knop ++++++Ps ni som söker häftiga lösningar till era uteplatser kolla in
utedesign.com efter 24 februari
-
godde: en 5.8 warp håller du väldigt länge. Har kört min 5.8 i vindar upp mot 21 m/s, och det var vattnet och inte seglet som var obehagligt den dan. Du bör hålla seglet upp mot 18-19 m/s utan större problem (om du har bra vatten att tillgå)
-
Jesper vad har Exoceten tagit vägen?
/Jesper SWE491 – Teamrider: Me, myself and I -
@tbsurf 361422 wrote:
challenger, men det vet ju redan du
käkat piller igen eller? 😉
Inte än, men på fredag är det dags för en dos på Astra Zeneca. En substans som bromsar cellutvecklingen av Alzheimers. Kändes lite viktigt eftersom så många är glömska…..:smile:
-
faster;361441 wrote:Jesper vad har Exoceten tagit vägen?
/Jesper SWE491 – Teamrider: Me, myself and IDå alla skriver att dom är tyffa teamriders, och jag är ju ingen teamrider för någon annan än mig själv. Dessutom har ju många plankat min fras, så jag var inte unik längre… 😀
-
Jester, häng med mig på en dos, det blir så här bra drag i bitarna då…..för att inte tala om hur fort det går på vattnet sedan.
Va fan….vissnar nu. Får inte in bilden!
Logga in för att svara.