Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Sökes: Speed-/slalombräda < 7.0 m2
-
Sökes: Speed-/slalombräda < 7.0 m2
Publicerad av oaxen på 11 augusti, 2009 vid 10:30Hej!
Har skaffat ett Naish Stealth 7.0 m2 och funderar på en bräda också. Sjunollan kommer vara mitt största och blir det något mer segel så lär det bli en sexnolla.
Bredd: ca 58 – 61 cm
p-malmkvist svarade 15 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Hej
Jag skulle kanske kunna tänka mig att sälja min Naish SP 95 (08), 59 cm bredd, 89 liter. Funkar superbra med 7,0 och mindre.
PM:a om det är intressant.Annars så såg jag en bräda på köp & sälj idag som nog är ett riktigt klipp, dock lite större än det du efterfrågade
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/24235/limit/recent
-
Finns en hel drös brädor som passar perfekt för 7.0-6.0, har en AHD SL1 80 l/55 cm bred 2009 som passar perfekt med 7.2-5.5, brädan är använd 1 gång och är allra bäst på slalom och choppigt vatten precis som sl1 95l , du kör snabbare med en carbon art eller missile på riktigt plattvatten men om du vill ha en bräda som är skön att gippa också och fungerar i chop så är ahd brädan ett bra val..
du får den inkl select sl7 31cm å stroppar för 6000kr vilket är i princip gratis kostar 15000kr ny..
-
Jag har en bräda till salu som är snabbare, enklare att segla, svänger som en gudinna och är sjukt mycket snyggare än alla andra – en Carbon Art SL55 på hela 95 liter. Vann med den på Haga Park tidigare i våras så den är bevisligen inte så pjåkig… dock är den kanske inte lika billig som de andra, men håller dock desto längre
-
tobhed;565562 wrote:Jag har en bräda till salu som är snabbare, enklare att segla, svänger som en gudinna och är sjukt mycket snyggare än alla andra – en Carbon Art SL55 på hela 95 liter. Vann med den på Haga Park tidigare i våras så den är bevisligen inte så pjåkig… dock är den kanske inte lika billig som de andra, men håller dock desto längre
Så det blir en 53 cm skönhet istället:wink:
-
Ska väl tillägga att ju billigare desto bättre.
Det gör inget om den har några år på nacken.
-
P Malmkvist;565564 wrote:Så det blir en 53 cm skönhet istället:wink:
ja, trots att jag gillar min sl55 väldigt mycket… når för dig Malmkvist, du kan få en schysst avbetalningsplan 😉
-
tobhed;565589 wrote:ja, trots att jag gillar min sl55 väldigt mycket… når för dig Malmkvist, du kan få en schysst avbetalningsplan 😉
Höll på att börja tänkta i såna banor med min 58 när jag såg 53an första gången, men jag gillar min 58 för mycket för att gå och byta ut den
-
tbsurf;565642 wrote:Höll på att börja tänkta i såna banor med min 58 när jag såg 53an första gången, men jag gillar min 58 för mycket för att gå och byta ut den
Du får väl helt enkelt köpa en till
-
Hmmm… Funderade ett tag på en 53:a, men va faen alla kör ju på dom brädorna nu. Lite trist… 😀
-
Jester;565706 wrote:Hmmm… Funderade ett tag på en 53:a, men va faen alla kör ju på dom brädorna nu. Lite trist… 😀
jo men vänta tills du provat den då är du fast 😀
-
Du kan få den klassiska rrd 271:an som jag köpte av dig inkluderat i det angivna uberpriset för AHD:n+fena..
Logga in för att svara.