Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Solglas?
-
Solglas?
Publicerad av eken på 16 maj, 2000 vid 19:09Nån som vet vart man kan köpa ARNETTE solbriller i Sverige.
Eller vilka briller är igentligen de´ med mest windsurf faktor!?!tt svarade 24 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Surffaktor eller ej, men jag måste passa på att rekomendera oakley (http://www.oakley.com).De gör de i särklass bästa glasen och har passform som en handske.dessutom håller de riktigt bra.Har haft ett par i fyra och de är i så gott som nyskick trots flitigt användande.Kolla upp med optiker.Kvalitén på glasen är otrolikt särskillt då man vistas i miljör med mkt reflektion, tex hav och snö.
-
Jag föreslår helt klart solglas av märket Native. Själv har jag använt Oakley i ett antal år och jobbade även i en butik som sålde Oakley, och var väldigt nöjd med dem och anser fortfarande att det är bra. Men nu använder jag Native minst lika bra glas och bättre passform, sitter fast lika bra utan att klämma. Vill man även segla med dem så kan man byta skalmar som det sitter en rem på – då är det omöjligt att tappa dem.
För mer info ring eller maila mig – Petter 0706663348 eller petter@all4sports.se
TT -
Oakley är skitbra men vill du ha surffaktor på brillorna så köp quicksilver finns på tex intersport. Kan omöjligt vara fel!
-
Säger bara en sak OAKLEY som är inte bara är snygga utan även helt suveräna…..
-
Glömde visst länken förut här är den
vill du beställa i Sverige kan jag hjälpa till, maila mig petter@all4sports.se
TT
Logga in för att svara.