Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Soma Bay Egypten
-
@Jester 705341 wrote:
Det borde fungera, Klang! Det som är svårt är att avgöra hur djup det är eftersom havet är så klart.
Menar du sandbankarna som man kör över och svårt att uppskatta djup på ? De ligger väll om jag kan tolka lite bilder lång ini bukten va ?
Utanför Jester är det väll lugnt eller ? -
-
🙂
Jag vet hur djupt det är i TT. Problemet där nere är snarare tvärtom, var mer än en gång man hoppade av i tron att det började bli fara för fenan, men så fick man simma istället. Men kör man lite längre söderut i viken så funkar det kalas! Tror även att östra delen är ganska djupt, men jag orkade aldrig kryssa så långt. Kan som sagt vara svårt att se dom små öarna i det skarpa ljuset. Fråga BQ och Schill.. 🙂
-
Så nice… vilken bild… blir ju tårögd…
@Daniel, har ni bokat 1 april redan, eller ligger ni i planeringsstadiet?
@Macke, låter ju lovande… ska bli “kul” och resa med formulan… vilket bök… ;-). Antar att man behöver ta med epoxi o fiber… brädan lär väl komma fram i 3 delar…
@Mården Formula i TT, tja… roligare än hoppa att framför tåget… men resultatet är nog det samma…
@Jester Låter kanon… svårt att låta bli att kryssa med en formula… 🙂 -
Kollade lite bilder från kitemotion, ser Kite intensivt , vågar man ha familjen på stranden? Annars ser ju stranden vid centrat rätt gött ut… Mackan, var höll lilla familjen till när ni lekte?
-
-
Allt är inte bara sandbankar:
http://www.andersbq.com/2011/02/when-accident-occurs.html
Glad att jag lever, brädan och seglet tog mycket skit den dagen:
Logga in för att svara.