Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Soma Bay
-
Kygen;529123 wrote:Vilket datum åker ni? Jag planerar att åka slutet av mars. Blir nog kanske Soma Bay? :laugh:
faan va gött kygen^^ vi drar den 31/3 kl 7 på morgonoen…
hittat ngt i stil med det lr?? -
@Tomp89 529122 wrote:
hey…var får du tag på condor??? fråga efter den idag på mässan i göteborg… dom visste inget om den haha
kan du inte tala om för mig hur det går när du har testat den…PLEASE
haadääBlev tyvärr ingen provkörning denna helgen. Condoren kommer dock att finnas som demodrake på surfers i Varberg. Det är nog bara att låna den där om några veckor. Ska bli kul att testa eftersom varikitesen är ett helt nytt märke. RRDs nya addicktion måste väl med vara på gång snart.:smirk:
-
mm…jag känner att jag åtminstone måste testa den iaf…ser rätt skön ut…
-
@Tomp89 529122 wrote:
hey…var får du tag på condor??? fråga efter den idag på mässan i göteborg… dom visste inget om den haha
kan du inte tala om för mig hur det går när du har testat den…PLEASE
haadääom du hade lyft på huvudet å kikat i taket så hängde den en condor one där.
och det stog en bland resten av drakarna.
men som sagt det kommer att finnans som demo på surfers sen.
jag ser verkligen fram emot att testa den -
Tomp89;529132 wrote:faan va gött kygen^^ vi drar den 31/3 kl 7 på morgonoen…
hittat ngt i stil med det lr??Nice.. vi har tänkt åka den 31 mars med.!! Det kan ändras då vi tänkte ta sista minuten ner.. men fan vad kul!! Då måste vi ju se till att träffas! Har du MSN? :cool2:
-
jaaa vaffan klart jag har^^ inte inne så mkt bara… skickar ett pm^^
med vilka ska ni åka btw?? och vilket hotell?? lr kör ni flystol och bokar när ni kommer?? -
Tomp89;529387 wrote:jaaa vaffan klart jag har^^ inte inne så mkt bara… skickar ett pm^^
med vilka ska ni åka btw?? och vilket hotell?? lr kör ni flystol och bokar när ni kommer??la till dig på msn.. kan snacka mer där.. men vi är 2-3st som åker ner…
Vi har tänkt oss flygstol sen åka båt varje dag med Tonardosurf.. men det e bara nu senaste tiden jag funderat på om vi skall bo i soma bay ist.. rett gött och på nära spotten.. hörs på msn..:cool2:
Logga in för att svara.