Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Some pics från senaste veckan i “Klittan” .

  • surferic

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 09:59

    ..

  • surferic

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 10:00

    Klaas Voget

  • surferic

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 10:01

  • naish

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 10:19

    Jäklar vad nice!!

  • surfpunk

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 10:25

    Skulle vara intressant att få statistik om antalet surfdagar i klitmöller i höst med 5m2 eller mindre…måste vara imponerande många!!!
    A

  • culing

    Medlem
    9 oktober, 2004 vid 18:59

    Gött mos gubben!
    Lite smått avis.
    Hoppas det blir segling kommande helg.
    Ps har hört talas om din end-over på en rejäl våg.
    Stay Gnarly/ Perry Gee

  • imported_borje

    Medlem
    10 oktober, 2004 vid 07:46

    Härliga bilder! Vad är det för kamera utrustning ni använt?

  • poppo

    Medlem
    10 oktober, 2004 vid 11:38

    piuuhh… säger ingenting mer än – respect eric. såg grymt fint ut!

  • hermanjansson

    Medlem
    11 oktober, 2004 vid 17:35

    Halloj Eric!

    Vi möttes i Agger på måndagen den veckan, jag var han som hade den röda volvon. Du som känner till stället bättre än jag: gick inte det stället av den dagen?

    Själv tyckte jag det var svårseglat men de få vågor jag fick var något av det bästa jag varit med om.
    Vid något tillfälle när jag låg mellan två dyningar strax ovan pirens spets såg jag inte land och likaså i slutet när det var för tufft spanade jag in Robert Sand när han red och när det var som värst syntes bara toppen på hans segel!! ooo.gif

    /Herman

  • surferic

    Medlem
    11 oktober, 2004 vid 19:28

    Visst gick Agger av för en vecka sedan, har aldrig sett det så stort och brutalt, eller vad säger ni, Gurra & Co? Byig sideoff vind och underbara masthöga vågor. Har nog aldrig fått så på huvudet i ett shortebreak förut som jag fick sista gången jag skulle ut. Jag kände mig som en total nybörjare och fick sand i hela dräkten. Själförtroende stärktes iaf lite när man fick se Greg Allaway bli duktigt spolad i flera minuter. smile.gif

    Borje, bilderna är tagna av Markus Bohman och Johan Gelander, ingen aning om vad dom har för kameror, förmodligen jäkligt dyra och avancerade.

  • naish

    Medlem
    11 oktober, 2004 vid 19:39

    Har du inte fler bilder från den dagen med masthöga vågor?Skulle varit jäkligt ball att se! grin.gif

  • imported_macts

    Medlem
    12 oktober, 2004 vid 07:15

    Grymma bilder Eric!

  • clemens

    Medlem
    12 oktober, 2004 vid 15:15

    “så nära men ändå så långt borta…”

  • surferic

    Medlem
    14 oktober, 2004 vid 20:03

    Tyvärr har jag inga bilder från Agger, jag var stundtals helt själv på vattnet och mina 2 fotografer satt i möte med Pryde i Klitmöller. crazy.gif

    Här är en bild på lite vitvatten från Klittan…

  • fatpat

    Medlem
    15 oktober, 2004 vid 12:40

    Tjena,
    Agger var galet,jag åkte mest tvättmaskin och var glad att komma upp med prylarna i behåll. Borde anat oråd när man såg vattenkaskaderna mot piren ända från vägen.
    Bra vecka annars. Danskarna har haft en rätt blåsig höst iår. Killen i shoppen sa 15 dar med 3.3 och lika många då det blåst för mycket för att segla. Jag skulle köpa en 430 mast av honom men dom var slut…
    /Patrik.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Some pics från senaste veckan i “Klittan” .

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.