Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Somethings wrong with sourra.

• sourra

Medlem
    15 juni, 2009 vid 22:13

Haha, det är ju Haze som brukar klincha med Jens & Co. Lämna mig utanför det där. Tillbaka till Xboxet.

• milkman

Medlem
    16 juni, 2009 vid 06:10

haha..

• blackadder

Medlem
    16 juni, 2009 vid 12:06
    sourra;553506 wrote:
    Haha, det är ju Haze som brukar klincha med Jens & Co. Lämna mig utanför det där. Tillbaka till Xboxet.

När vi hade tävling i Apelviken nu senast så var Haze domare. Kvabbso frågade honom hur fan de kunde välja honom till domare. Då frågade jag kvabbso: “Kan du komma på nån som e dommare?”

• sourra

Medlem
    16 juni, 2009 vid 12:11

En ordvits tagen härifrån?

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=7Z2itFk4dwM”]YouTube – Har du hört den förut? (1983)[/ame]

• haze

Medlem
    16 juni, 2009 vid 14:01
    Blackadder;553600 wrote:
    När vi hade tävling i Apelviken nu senast så var Haze domare. Kvabbso frågade honom hur fan de kunde välja honom till domare. Då frågade jag kvabbso: “Kan du komma på nån som e dommare?”

Japp i brist på folk som är så domma så de kör Cabrihna/Naish/Ozone fick man ställa upp 😉

• blackadder

Medlem
    16 juni, 2009 vid 15:06
    sourra;553602 wrote:

Tycker du att jag är gammal?

• sourra

Medlem
    16 juni, 2009 vid 18:01

Kan du inte fråga om jag tycker att du är ung istället?

• jonaish

Medlem
    16 juni, 2009 vid 18:24

haha, Naish ist das Beste von allen! KILLA

• kvabbso

Medlem
    17 juni, 2009 vid 05:58
    Blackadder;553600 wrote:

Fast du borde ju vara huvuddommare efter som du e dommast i huvett….
    hepp!!! Slängg er i väggen Ingvar Olsberg och [ame=”http://sv.wikipedia.org/wiki/Ewert_Ljusberg”]Ewert Ljusberg[/ame]

• kvabbso

Medlem
    17 juni, 2009 vid 06:07

Eller det kanske är mer göteborgs humor
    http://www.gp.se/ps/index.html

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Somethings wrong with sourra.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.