Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sommartips för en nybörjare

• Sommartips för en nybörjare

Publicerad av jonbl på 28 juni, 2008 vid 11:10

Tjena,

Gick en kurs för 2 veckor sen i Björkäng och hade tänkt köpa grejer och komma igång på egen hand när min semster börjar om ytterligare 2 veckor.

Jag bor i Linköping men funderar på att bosätta mig i Varbergs-trakten ett tag då stränderna verkar betydligt mer nybörjarvänliga och vindpålitliga där än här i trakterna. Björkäng verkade vara en bra spot för nybörjare med gått om kursare och om man höll sig en bit till söder slapp man vara mitt bland proffsen och störa, stämmer det eller? Beror kanske på vindriktning?

Nån som har tips på boende där i krokarna? Inte särskilt sugen på camping dock…
    Andra tips på var man kan bosätta sig ett tag i sommar och kom igång med sin kitening?
    Och vad i hela friden gör man i Varberg när det inte blåser, dricker öl och tittar på havet? 😎

debkausf svarade 16 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sommartips för en nybörjare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.