Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sömmen lossnade

• Sömmen lossnade

Publicerad av malibu på 26 september, 2015 vid 08:08

Ni som varit med ett tag vet säkert vad jag pratar om. Sömmen, den limmade på insidan, lossnade nere på benet och jag märkte stor skillnad i vattnet. Blev mycket kallare när vatten strömmade in. Så klart.

Frågan är, kan man limma på ny med våtdräktslim? Annars kommer ena benet frysa i vinter… 🙂

malibu svarade 9 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • malibu

Medlem
    27 september, 2015 vid 07:31

Ingen som vet?

• andreasm

Medlem
    27 september, 2015 vid 15:23

Har lappat våtdräkten med en bit från en annan och limmat ihop med liquesole. Hållt i två år hittills.

• kapten-k

Medlem
    29 september, 2015 vid 13:33

Liquisole rockar

• bicless

Medlem
    30 september, 2015 vid 09:47

Cressi neoprenlim (gul tub) är riktigt bra, det använde alltid jag om det är lite jobbigare lagningar. Bara lägga på en sträng där du vill täta.

• malibu

Medlem
    30 september, 2015 vid 12:33

Perfekt. Tack. Ska testa ikväll.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sömmen lossnade

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.