Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sönda ina da varberg ina abay
-
pihlblad;531752 wrote:Ååå vad trött man blir! ger inget att köra nu, måste ju va nästan va nollgradigt nu vattnet.
Då har du uppenbarligen inte provat, eller så har du bara dålig utrustning (dräkt, skor, huva, handskar etc). Det ger sjukt mkt;)
-
Jamen, sluta deppa. En bomtur är inte hela världen.
Nu är det ljust till kl 18. Sticker man lite tidigare från jubbet kan man surfa ett par timmar.
Jag ser med glädje och tillförsikt fram emot vårens sessions… -
Nytt försök på torsdag eller fredag! Jag ska samla flex i veckan och ta halvdag om prognosen håller i sig.
-
Förresten hur såg det ut nere i V-berg?
Var det snöslask på strand och issörja i vattnet?
Askimsviken var i söndags helt full med slask… -
Torsdag får vi hoppas på för då e man ledig!
Eller så får de blåsa i skåne som bara den för då bär roadtripen av ner till skåne för skejt 😀
-
Yann;531966 wrote:Is de första 5 metrarna bara.
Svenskt vintersvar.
-
Hehe då skulle du sett Hattfan å hans polare i Askim i lördags. – ”Det gjorde ont när man skulle knäcka isen på vägen ut”. Mao, hela viken fylld av mer eller mindre frusen slush som gav vika så fort man trampade på den.
-
@Yann 531976 wrote:
Hehe då skulle du sett Hattfan å hans polare i Askim i lördags. – ”Det gjorde ont när man skulle knäcka isen på vägen ut”. Mao, hela viken fylld av mer eller mindre frusen slush som gav vika så fort man trampade på den.
Fyfasiken, jag höll på att slåihjäl mig när jag kröp över isfältet själv i januari. 7mm våtskor är varma men hala.
-
Det glädjer mig att höra att Hatt-Ola har fått ordning på prioriteringarna.
-
Ähhh, inga problem från Kärra Dal och neråt vad gäller is och slash! I Läjet var det sjukt lågt vatten och fruset ut till den naturliga stenpiren vid kohagen i lördags, MEN det luckrades upp väldigt fort sent på em då det började bygga vågor….
Enda problemet i söndags var ju det jävla vinddroppet;-(… Men en fin dag blev det ju i alla fall på stranden med sol och gott sällskap:-).
Yann: Vi laddar för torsdag, fredag och helgen:-)! -
Absolut! Sjukt taggad nu att få komma ut!
Så här såg det förresten ut i Askim i lördags. Hattfan och Mr.Rev ute på isen.
http://www.getdropbox.com/gallery/123865/1/2009-02-21%20Askim?h=dbc611
Logga in för att svara.