Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Söndag 1:a Nov. Torkelstorp…kan det vara nå´t?
-
Allvarligt talat Anders, du har helt rätt.
Jag kan ställa upp som sekreterare! Du som ordförande!
Nu finns det tillräckligt underlag för en Torkelstorp klubb.Lycka till på Irland!
-
Det börjar öka något nu….fortfarande lite. Men det går åt rätt håll, iallafall.
(Dock inga bilar i Torkelstorp ännu)Lars
-
Ik ook ! (TT klubb).
Skall lyssna på P1 väder rapport fem i ett.
Är den OK så kanske du ser min gröna S80 i TT. -
Känns som jag skiter i detta idag och letar upp en resa till Maui istället :santa: JÄVLA LAND VI BOR I :mad2:
-
Jag hoppar idag då vinden känns tveksam och mörkret är tidigt nu för tiden.
Kankse borde vara ledig och segla på Onsdag? -
Ja, som ni misstänkte blev det helt kass. (Några kite´are körde dock i TT), jag höll mig på västra sidan viken.
Jag satte ihop, det som kanske blir höstens desperataste combo, – så sugen var jag på att köra; (Ja, jag planade i cirka en sekund, svindlande)’
#RS Racing 7,2
# X9 mast
# Kolbom
…samt…
# Fanatic Viper, Nybörjarbräda med Centerbord å stor gräsfena.låt oss se om någon matchar detta (se bild), höstutmaningen kring konstig utrustningsmix har börjat!
Lars -
Habo funkade idag, men det var väldigt grunt, folk körde från 5.6 till 8.2
-
Lars du är fantastisk!
Var nog tur jag inte lastade och åkte ner.
Såg bedrövelsen när IFK fick stryk av ett gäng Gnagare istället.Tur man är GAISare
Lasso;586264 wrote:Ja, som ni misstänkte blev det helt kass. (Några kite´are körde dock i TT), jag höll mig på västra sidan viken.Jag satte ihop, det som kanske blir höstens desperataste combo, – så sugen var jag på att köra; (Ja, jag planade i cirka en sekund, svindlande)’
#RS Racing 7,2
# X9 mast
# Kolbom
…samt…
# Fanatic Viper, Nybörjarbräda med Centerbord å stor gräsfena.låt oss se om någon matchar detta (se bild), höstutmaningen kring konstig utrustningsmix har börjat!
Lars -
så klart vinden kom så fort man klivit upp ur vattnet och det mörknat….
Logga in för att svara.