Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Söndag blir det reportage i landskrona!
-
Söndag blir det reportage i landskrona!
Publicerad av miketk på 8 januari, 2004 vid 22:26Tidningen kommer ner och skriver om kitesurfingen i landskrona. Alla är välkommna att komma och köra på söndag kl 13:00.. hoppas inte det blir för kallt bara … =)
kom ner bara så vi får inn bra text i tidningen
Plats lundåkra hamnen.mvh
mikejott svarade 20 år, 9 månader sedan 12 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
det komemr finnas slingshot 2004 att prova också ..
mtk
-
Jag kommer nog förbi, det ska inte bli så kallt men det ser ut som det finns rätt mycket risk för regn.
/Michael
-
Jag och partik kommer nog med.. Vi hållar alla tummarna för bra väder och go vind.
Henke skejtare.
-
Kollar man på dmi ser det ut att bli bra med vind sen om det regnar vetifan får la hoppas på det bästa =).
-
Svar till:
haha har ni kul där hemma niggas?
[/ QUOTE ]
Jättekul! Blir det mer sleden film snart?
-
Svar till:
haha har ni kul där hemma niggas?
[/ QUOTE ]
Såklart nu är du avis va vi ska kita ute bland isflaken i landskrona -
Jag kommer om det blæser på (och det ser det ju ut att gøra) och ær nykter nåk att ratta saaaaben.
/Freddan
-
Det är gott freddan vi blir nog ett helt gäng då kannon får se om fotografen ger sig ut på isen för o ta bilder hehe =)
-
är du ute fortfarande patrikol? har du fortfarande våtdräkt? funkar det bra isåfall?
-
Ja det går utmärkt i cirka en timme! Dock viktigt att byta om i bussen samt att ta på en varm jacka så fort man kommer upp på land igen. Det böket slipper man med torrdräkt. Får ju se till att komma utanför isen så att man inte sabbar brädan.
Logga in för att svara.