Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söndag blir det reportage i landskrona!

• stellan

Medlem
    10 januari, 2004 vid 22:35

Men går det verkligen att åka i Lundåkra om det ligger is en bit ut?? Ligger det is Mike??

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2004 vid 08:30

När kommer ni att vara dår Micke? Hur ser vädret ut?

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2004 vid 09:35

Ja eftersom vi inte vet hur läget är uppe hos er så lägger vi ner projektet idag, Sugna som fan men det är för långt att köra om man inte vet isläget, kan ju var is långt ut. frown.gif Fan att det aldrig skall stämma riktigt! Ni har ju det bästa kitestället i södra Sverige! Inte att förglömma så här års er formidabla ved eldade bastu! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2004 vid 10:24

Jag tänker dra ut till Habo om ca en 1h
    /Huber

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2004 vid 10:26

det skall jag visst inte, blåser SO fick för mig att det skulle vara ssv idag

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2004 vid 11:18

Tjena Henke! Du kan väl berätta hur det såg ut i Habo. Is eller ej. Tänkte ta en tur i morgon om vädergudarna vill! cool.gif

• stellan

Medlem
    11 januari, 2004 vid 12:00

Ser inte ut att vara något vatten…. frånlsndsvind

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2004 vid 12:03

Jag skall köra och kolla hur det ser, satsar också på morgondagen. Återkommer med info
    Huber

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2004 vid 12:43

Kanon!

• jott

Medlem
    11 januari, 2004 vid 16:07

Vad är det för blaska som kommer och gör reportage?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söndag blir det reportage i landskrona!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.