Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söndag Formula

Taggad: 

  • Söndag Formula

    Publicerad av seeberg på 20 september, 2008 vid 16:23

    Ser ut som det kommer vara ca 5 m/s imorgon nordost. Jag, Patrik, Stefan skall ut. Mjölkudden Baggen verkar vara det bästa alternativet fn, eller ser det ut som det finns ett bättre spot?/Olaf

    andreas-t svarade 16 år sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • andreas-t

    Medlem
    20 september, 2008 vid 19:23

    Både Foreca och Windguru tror på O-SO för Värtan imorgon. Foreca har en 5 m/s-pil där. Windguru är inte lika optimistisk när det gäller vindstyrkan. Är det inte helt vindstilla åker jag till Näsby Park på eftermiddagen.

  • seeberg

    Medlem
    21 september, 2008 vid 08:50

    Blir Björkvik, 13-14 tiden. Störst sannolikhet för vind idag.

  • seeberg

    Medlem
    21 september, 2008 vid 18:13

    Skön Formula session idag. 5-9 m/s, solsken o fullt drag i 11.6, ca 15 grader varmt. Jag skulle ha kört 10.7 istället, men orkade inte byta. Stefan körde 12.0 dock o var nöjd med det. Synd det inte dök upp fler…blir ju inte så många fler tillfällen innan höstmörkret kommer.

    Har alla redan lagt av för säsongen eller!!? 🙂

  • andreas-t

    Medlem
    21 september, 2008 vid 19:15

    Kul att ni hittade vind. Själv var jag nere i Näsby Park vid 14.30. Då blåste det 1-3 m/s där, så jag blötte aldrig brädan. Fick roa mig med att titta på 19 st CB66-or som kappseglade istället. Det var på håret att vinden räckte för att fylla deras gennakrar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söndag Formula

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.