-
Söndag Formula
Ser ut som det kommer vara ca 5 m/s imorgon nordost. Jag, Patrik, Stefan skall ut. Mjölkudden Baggen verkar vara det bästa alternativet fn, eller ser det ut som det finns ett bättre spot?/Olaf
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Söndag Formula
Taggad: racing
Ser ut som det kommer vara ca 5 m/s imorgon nordost. Jag, Patrik, Stefan skall ut. Mjölkudden Baggen verkar vara det bästa alternativet fn, eller ser det ut som det finns ett bättre spot?/Olaf
Både Foreca och Windguru tror på O-SO för Värtan imorgon. Foreca har en 5 m/s-pil där. Windguru är inte lika optimistisk när det gäller vindstyrkan. Är det inte helt vindstilla åker jag till Näsby Park på eftermiddagen.
Blir Björkvik, 13-14 tiden. Störst sannolikhet för vind idag.
Skön Formula session idag. 5-9 m/s, solsken o fullt drag i 11.6, ca 15 grader varmt. Jag skulle ha kört 10.7 istället, men orkade inte byta. Stefan körde 12.0 dock o var nöjd med det. Synd det inte dök upp fler…blir ju inte så många fler tillfällen innan höstmörkret kommer.
Har alla redan lagt av för säsongen eller!!? 🙂
Kul att ni hittade vind. Själv var jag nere i Näsby Park vid 14.30. Då blåste det 1-3 m/s där, så jag blötte aldrig brädan. Fick roa mig med att titta på 19 st CB66-or som kappseglade istället. Det var på håret att vinden räckte för att fylla deras gennakrar.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Söndag Formula
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.