Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söndag göteborg

• Söndag göteborg

Publicerad av robin på 13 april, 2013 vid 07:40

Det blir nog premiär på söndag sen eftermiddag för mig. Jag är rätt sugen på att prova tt, funkar det på sso? Är det helt isfritt nu?

lundvall svarade 11 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • andersbq

Medlem
    13 april, 2013 vid 08:32

bör fungera bra på söndag eftermiddag, blir nog en hel del folk där imorgon

• cobainwindsurfer

Medlem
    14 april, 2013 vid 16:52

Var både ute vid askimsviken och fiskebäck idag på promenad o inte en vindsurfare i sikte vad jag såg. Vid fiskebäck var det grym vind. Någon som surfade där idag tro?

• lundvall

Medlem
    14 april, 2013 vid 19:19

Kom precis hem från Fiskebäck. Blev en regning ensam kvällssession. Gött att åka och gippa lite och det var dessutom riktigt varmt och skönt. När jag körde förra veckan höll händerna på att frysa fast i bommen men idag var det inga problem!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söndag göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.