-
Söndag göteborg
Det blir nog premiär på söndag sen eftermiddag för mig. Jag är rätt sugen på att prova tt, funkar det på sso? Är det helt isfritt nu?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Söndag göteborg
Det blir nog premiär på söndag sen eftermiddag för mig. Jag är rätt sugen på att prova tt, funkar det på sso? Är det helt isfritt nu?
bör fungera bra på söndag eftermiddag, blir nog en hel del folk där imorgon
Var både ute vid askimsviken och fiskebäck idag på promenad o inte en vindsurfare i sikte vad jag såg. Vid fiskebäck var det grym vind. Någon som surfade där idag tro?
Kom precis hem från Fiskebäck. Blev en regning ensam kvällssession. Gött att åka och gippa lite och det var dessutom riktigt varmt och skönt. När jag körde förra veckan höll händerna på att frysa fast i bommen men idag var det inga problem!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Söndag göteborg
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.