Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Söndagsfilm
-
Söndagsfilm
Publicerad av fj69 på 25 oktober, 2009 vid 18:56Just ja, här kommer en film från Åsa!
Check it out! Be nice nu när alla stora filmmakare precis postat/visat sina alster. This is amusement not art….
//Fredrik
hellgren svarade 15 år sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Eh, var på sajten?
Är jag för snabb?
När kommer Åsa-galleriet upp igen?
-
Skall justera ett misstag, tankar upp en bättre kvalité………
//F
-
No panic, säger du….men den kommer smygande. Tur att man ändå är tvungen att jobba sent. Men frågan är, kommer filmen idag eller ej. Spänningen är olidlig…
-
Ja du Ola, det blir fan på håret i så fall – nu laddar jag upp en riktig rackare till fil….och den tickar sakta men oförtrutet mot en premiär som åtminstone du kommer att nöjdföklara dig över…..tror jag..
//Fredrik
-
Uj va spännande som vi säger här i Närke. Jag jobbar vidare på mitt teoretiska analysramverk för bedömning matematikundervisningens ändamålsenlighet ett tag till då
-
Vet inte hur det gick med bedömningen av ditt teoretiska anala ramverk Ola men här kommer faktiskt filmen…..pacta sunt servanda!
//F
-
Vackert Fredrik, och grymt rippat av alla!
Det var inte många dagar sen, men när man tittar ut nu känns det som i sommras..Calle N
-
Tack Koa! Det var verkligen en av dessa dagar! Grym dag och fin segling, men visst känns det länge sen, och hur sjutton ser det egentligen ut nu?! Katastrof……
Fredrik
-
JAA vad mycket fet vågridning! Så mycket action! Bra redigering, snygga klipp!
-
Vackert!!!!!!!!!!!!!!!!
Den gjorde ju inte abstinensen mindre direkt….. -
Trevlig film.
Kul att ni delar med er, alltid kul att kolla era filmer. -
Grymt schysst filmat och klippt.
(som verkar ha fått knorr på det anala ramverket…. förefaller ha fått svininfluensan)
Logga in för att svara.