Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sopt i Sälen?
-
Sopt i Sälen?
Publicerad av bjolle på 27 januari, 2009 vid 19:12Någon som har koll på om det finns något bra spot runt sälen??
Åker upp i morgon onsdag. Göötttt Som.cortex svarade 16 år, 1 månad sedan 17 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Toppen vid högfjällshotellet är bra. Åk upp med liften och gå ca 100 meter till så du inte är i närheten av liften eller pisten, sen är det bara att köra igång. Vi ses säkert där.
// Anders
-
Låter bra.
Har inte provat med snö men på vatten funkar de ju bra.
vet du om det finns någon spot nära rödbäcksnäs, kommer att bo i närheten. -
oiii jag ska åxå upp v 8, tack för tipset! Hur får man tag på de som kör? kul om det är ett gäng
-
@Eklov 527671 wrote:
de är v.7 de händer….. Roffe bjuder på snittar paraplydrinkar…
jag hänger med Löv-1, Anders sa att jag fick.
-
@AndersR 527613 wrote:
Toppen vid högfjällshotellet är bra. Åk upp med liften och gå ca 100 meter till så du inte är i närheten av liften eller pisten, sen är det bara att köra igång. Vi ses säkert där.
// Anders
Vi är två som skall köra Fred-Sönd. Vilket spot skall man köra då? är det på toppen eller?
//Martin -
Vet att där finns en sjö in närheten.. Men kanske blir lite byigt med alla granar runt om…
-
yr.no funkar väl rätt bra på alla möjliga orter. Tycker de brukar vara bättre än smhi och windguru men dra jämnt med dmi.
-
@Svinet 527720 wrote:
Japp det blir ju så! Hoppas bara det blir vind.. Ngn som vet en bra sida för prognos?
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=52803&a=607676&mountainAreaId=17
Logga in för att svara.