Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sorbésnökiteing i Umeå i veckan
-
Sorbésnökiteing i Umeå i veckan
Publicerad av hengo på 12 mars, 2007 vid 10:18Någon som e på tisdag-onsdag?. Har sån jevla kite-AT nu , sitter och spejjar ut över älven med stekande sol mot pannan. ser ut att bli stekarväder och vind imorgon och onsdag kanske också? Ingen som e down på lite förmiddag/eftermiddags kiteing?
oharris svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Ja det är fan sjukt varmt här nu! Jag och en kompis hade nog tänkt oss ut på onsdag efter lunch men jag är på imorgon oxå om du ska ut!
Vart hade du tänkt köra?
// Fredrik -
verkar ju iofs bli mer rocknroll på onsdag enligt prognoserna så kanske blir att jobba imorn iallafall.. Inte kört nåt i år, men obbola/nyvik antar jag som vanligt. Om ingen upptäckt något nytt jättehäftigt ställe med kuperad terräng? 😀
-
@hengo 369652 wrote:
verkar ju iofs bli mer rocknroll på onsdag enligt prognoserna så kanske blir att jobba imorn iallafall.. Inte kört nåt i år, men obbola/nyvik antar jag som vanligt. Om ingen upptäckt något nytt jättehäftigt ställe med kuperad terräng? 😀
Kanske tisdag men glömm onsdag och det är inte sorbe, snarare vatten.
Samma skitvår som förra året.
Var i kittel i veckan, hoppas att det är nattkallt där annars försvinner snön på någon vecka.
Hengo vi borde försöka åka upp till Stekenjock och testa i vår måste vara bra.
Hör av dig -
Jag skriver tenta på onsdag men när den är klar så är jag på. Stekenjokk skulle vara riktigt kul om det blev ett gäng som åkte upp!
Hoppas på vind!
-
Vart ligger Stekenjokk??
Ser på finskasjövädret att det skulle blåsa 7-8 imorgon…
Var ut på Nydala idag och det var inte så blött som jag trodde att det skulle vara, fast det är ju rätt byigt där…
// F -
Jasså det är vatten alltså… de va som fan, trodde jag inte.. än iaf
Satsar på imorn ändå om jag inte måste jobba.Ja var ligger stekenjokk??
Det är bra att man låst in kitegrejorna i förådet, tillsammans med förådsnyckeln. -
Kommer just från Nydala, sjukt blöt snö och 5 centimeter vatten under! ingen höjdare men vädret är guld!
Ska väl blåsa lite mer imorgon så då fungerar det nog bättre… -
snackade just med knugen från obbloa, han sa att de va jättemycket vatten på isen så jag biter nog ihop några veckor till tills vattnet börjar sippra fram ännu mer och man kan köra på riktigt!
-
Yes låter väldigt vettigt! Hur dax på våren brukar det öppna sig så att man kan åka på vatten? Måste nog börja tänka på investra i en ny våtdräkt!
Logga in för att svara.