Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SOS Cabrinha

• SOS Cabrinha

Publicerad av wikis på 4 februari, 2006 vid 22:32

Har lyckats me att knäcka load transfer röret(sitter ute på vingspetsen,och recon linan går igenom). Vet inte hur, men av är det…Röret är, om man är noga 10.6mm i diameter. Behöver ett nytt,nån som vet vart jag får tag i ett.HJÄLP.

Wikis.

niklas82 svarade 19 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • flip

Medlem
    5 februari, 2006 vid 00:54
  • milkman

Medlem
    5 februari, 2006 vid 08:55

Jag kanske har lite kofiberrör som jag inte behöver.. Men det är rätt korta längder. Hur långt ska det vara?

/Jens

• denrica

Medlem
    5 februari, 2006 vid 10:42

Har en bit jag kan sälja billigt!

/DJ

• denrica

Medlem
    5 februari, 2006 vid 10:43
    Denrica wrote:
    Har en bit jag kan sälja billigt!

/DJ
    Hur lång bit är det frågan om?

• wikis

Medlem
    5 februari, 2006 vid 10:47
    Milkman wrote:
    Jag kanske har lite kofiberrör som jag inte behöver.. Men det är rätt korta längder. Hur långt ska det vara?

/Jens
    Har försökt att måtta,och kommit fram till 705mm.
    Är till en co2 14 från 04,och tycker att jag inte har fått ut för lite åka ur den för att lägga in den på åldringsvården änn.

• denrica

Medlem
    5 februari, 2006 vid 15:01
    WIkis wrote:
    Har försökt att måtta,och kommit fram till 705mm.
    Är till en co2 14 från 04,och tycker att jag inte har fått ut för lite åka ur den för att lägga in den på åldringsvården änn.
    Helt rätt. Jag har själv bytt den på en 12m2 co2 som varit med i skolan på västkusten. Bara att knyta upp knutarna på snöret och trä den genom det nya röret (lite knepigt) sen är det klart.
    Kollar i källaren ikväll, så hör jag av mig senare om resultatet.

Mvh Dennis

• denrica

Medlem
    6 februari, 2006 vid 14:33
    WIkis wrote:
    Har lyckats me att knäcka load transfer röret(sitter ute på vingspetsen,och recon linan går igenom). Vet inte hur, men av är det…Röret är, om man är noga 10.6mm i diameter. Behöver ett nytt,nån som vet vart jag får tag i ett.HJÄLP.

Wikis.
    http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=15651&stc=1&d=1139236030

Är det en sån här? Kolla om det stämmer.

/DJ

• niklas82

Medlem
    6 februari, 2006 vid 16:19
    Denrica wrote:
    . Bara att knyta upp knutarna på snöret och trä den genom det nya röret (lite knepigt) sen är det klart.

ja för det låter onekligen VÄLLDANS knepigt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SOS Cabrinha

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.