Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › South Africa…
-
S66;599752 wrote:Jag försöker faktiskt utveckla min vindsurfingnivå här nere….inte tillfredsställa era tråkiga kontorsjobb 😉
Ouch, den där tog hårt rak i solar plexus, ha, ha!
Ha det fortsatt gött därnere, och att se dig segla en bra hoppdag är alltid grymt inspirerande. Och tillfredsställande här på kontoret! :grin::grin:
-
S66;599760 wrote:Tack för komplimangen förresten Basse om pushien! Ska sanningen fram så har jag funderat ett tag på en sån där tråk-kamera. Den nya HD varianten verkar bra, vilken exakt ska jag ha isf? Och vilken typ av hjälm? Kan inte kittet…
Jag vet inte detaljerna men det ramlar nog snart in svar från Gurra eller Fredrik.
Har läst någon gång att GP sätter kameran på att ta bilder varannan sekund ibland. Det blir ju bra bilder! -
S66;599760 wrote:Tack för komplimangen förresten Basse om pushien! Ska sanningen fram så har jag funderat ett tag på en sån där tråk-kamera. Den nya HD varianten verkar bra, vilken exakt ska jag ha isf? Och vilken typ av hjälm? Kan inte kittet…
http://www.goprocamera.com/products
Detta kit är bra. Vad gäller hjälm är det ju valfritt men mitt tips är att ha kameran i fram på hjälmen och inte uppe på. Det blir en bättre filmvinkel och känns som man åker med på ett naturligare sätt.
-
Kameror hit och dit. Jag har ju av någon mystisk anledning aldrig varit i SA, men nog gillar jag alla fina bilder därifrån. Andreas hoppnivå gör ju inte bilderna sämre direkt. SA verkar ju vara ett riktigt hopparadis, dessutom med inte fy skam vågridning av och till, av bilderna att döma. Keep them coming! /JB
-
S66;599752 wrote:Tack boys för respons! Min hemsida tar jag på mig helt…ska ta det me webmaster så fort han vaknar till.
Sen är det inte jag som har tagit bilderna…jag är däremot sjukt tacksam för att få bilder gratis!
Och visst kan jag köra med headcam…det hade jag gärna gjort! Men för det första har jag ingen, och en annan anledning att jag inte gör det Gurra är faktiskt att jag tycker att headcamfilmer är lika enformiga och tråkiga varje gång. Men jag får väl ta o låna en ngn dag o köra me pottan på da.
Jag försöker faktiskt utveckla min vindsurfingnivå här nere….inte tillfredsställa era tråkiga kontorsjobb 😉Mvh Andy
Håller med om det där med headcam filmer. Tycker man tappar känslan i filmerna. Ser mer ut som något 3d dataspel. Kan vara snyggt när man kombinerar med vanlig filmning men för långa sekvenser blir man mest sömnig av. Men hellre headcamfilm än ingen alls:).
-
har uppdaterat med smått o gott från min resa. Jaaaa….man kan rida vågor i Sydafrika!! 🙂
Mvh Andreas
-
Gooooou uppdatering, fan me, vi ritade ju fler linjer än vad vi trixa i luften!!!
Har varit hemma i en vecka nu, man saknar ju inte alls livet där nere… … …!
Vi ses min vän
Logga in för att svara.