Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › South africa here we come(känsliga bör titta bort)
-
South africa here we come(känsliga bör titta bort)
Publicerad av rambo_johnson på 11 november, 2003 vid 19:08ej bra…
FYFAN asså
anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
Tack för den, här har man precis köpt en Kebabtallrik. Det blir gött o äta den nu..
-
Henning, fortfarande peppad på att fara utomlands efter du sett sånna där bilder..
Se till att vara mer i luften än på vatten om ska ner..
Vissa att folk från norr kan.. -
äh finss väl inte så mycket farliga hajar kring cabarete, eller?
-
hehe denna Wiev´n kommer vi att se ofta
BLouberg om jag inte har fel -
ja ha..
tror du att jag bryr mej om att ni kommer att vara på världens finaste stället typ.
Jag trivs då jävlligt bra här uppe i norr.
inga mygg på vintern.
och bara -30 på nätterna så bilhelvetet startar inte dom mornar som man är som mest stressad.
men det är lungt och fridfullt här uppe..
alla lever i harmoni med naturen.. typ… -
Svar till:
ja ha..
tror du att jag bryr mej om att ni kommer att vara på världens finaste stället typ.
Jag trivs då jävlligt bra här uppe i norr.
inga mygg på vintern.
och bara -30 på nätterna så bilhelvetet startar inte dom mornar som man är som mest stressad.
men det är lungt och fridfullt här uppe..
alla lever i harmoni med naturen.. typ…[/ QUOTE ]
eller så suger det.. -
Ja,..
det kanske suger..
det kanske suger totalt..
Men det vet ju inte dom om…
dom kan ju tro att det är jätte trevligt här uppe.. 😛*faan, skulle inte ha avslöjat det*
-
haha, att dömma utav antalet inlägg jag skrivit så har dom iaf redan listat ut att de suger totalt här uppe och aldrig blåser
-
Dör ung. 60ggr fler människor i trafiken i sverige på ett år än vad det dör människor i hajolyckor i hela världen!
Något att tänka på!Mvh Bengt N http://www.skid.nu -
Anonym
Gäst12 november, 2003 vid 07:40Bör väl oxå tilläggas att folk förmodligen tillbringar mer tid totalt per år sittandes i bilar i sverige än folk står på en surfbräda i världen där det finns risk att bli hajbiten 🙂
Schysst bild dock… verkar som hajen hade svårt för att komma åt med tänderna mellan höftbenen… inget vidare bordsskick..
-
Så då är det så, att man kan lugnt simma om kring i Världens mest Vithaj rika vatten (Sydafrikas kust utanför haj näten) för statistiken säger att chansen är liten? Skyltarna på stranden som säger bada helst inte i gryningen eller på kvällen för då är Hajarna i lunchtagen behöver man inte heller bry sig om? Jag tror att jag lär mig köra väldigt bra innan jag provar det. Men det är ju bara jag och jag vill kitea i många år till. Lycka till med Hajmatandet förlåt badandet.
-
Att ”kite-meta” vore nästan för perfekt…
30m fisketråd och ett ordentligt flöte i toppen! Gäller bara att last bly tillräckligt så att man får lite djup på’t oxå.Har funderat på det, är det många kiteare som blir hajattackerade? Hänger verkligen hajarna med i dom farterna?
Surfare blir ju attackerade… (?)
Logga in för att svara.