Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing spamvarning på swell

• michel

Medlem
    13 april, 2005 vid 18:56

Ursäkta, det var naturligtvis fel att ni fått mailet.

Vi ber om ursäkt om er adress fanns med! Det var inte meningen att ni skulle få en kopia.

Intentionen var att skicka till de som vi har haft kontakt
    med och inte de adresser som nu skickades till.

/Swell

• michel

Medlem
    13 april, 2005 vid 19:01

Det var bara ett mail om kites för 5995 kr
    (nya, kompletta).

/M

• kiters_se

Medlem
    13 april, 2005 vid 19:58

Lugna puckar!
    Bra priser!

Syns på vattnet!

Peter

• skanepaul

Medlem
    13 april, 2005 vid 20:53

Men fan vad löjliga ni är, sluta med den här jävla Naish terrorn nu. Hade mailet kommit från någon annan än Swell hade ni inte brytt er, återigen Steffo i sitt lilla lilla lilla lilla nötskal…zzzzzzzzzzzzzzz

Väx upp nu och kita istället, innan detta forum dör ut av sin egen tråkighet, handlar det inte kitesurfing här???
    Puss!

• skejtar_henke

Medlem
    13 april, 2005 vid 21:22

Håller med dig paul. Det är ju värre än några kärringar på kafferep. Eller vad säger du mattias.. Ett mail är väl inge farligt? Även om du nu inte är ett fan av naish. Lite gnällvarnig på dig där tycker jag allt. Rätta mig om jag har fel..

• sidpiraya

Medlem
    13 april, 2005 vid 21:34

Jag bryr mig inte om att jag får mail från Naish men jag bry mig om att swell har ger ut min mail adress till över 300 personer..

• patrikol

Medlem
    13 april, 2005 vid 21:50

Word! smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing spamvarning på swell

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.