Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Spärra anonyma?!?!
-
Spärra anonyma?!?!
Publicerad av tdk på 6 september, 2004 vid 14:18Snälla! Kan inte funktionen att skriva inlägg som anonym tas bort?!?! Förstår inte varför folk ska få vara anonyma.. Varför inte stå för vad man skriver?? Fan säkert 90% av de anonyma inläggen är ju bara skit ändå!! Finns det någon vettig förklaring till varför det går??
kajtaren svarade 20 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst6 september, 2004 vid 17:30han talar för ditt inlägg
-
Ni är också rätt anonyma då ni inte anger era personnummer!
Om jag registrerar mig som Arne och jobbar som bonne då är jag fortfarande anonym eller! -
jag håller med. vad gör det för skillnad om du reggar dej? du kan ju vara hur oseriös och skriva hur dumma medelanden som helst även om du reggar dej.
jag tycker snarare att många riktigt bra inlägg kommer från oregistrerade. -
Det är väl bara att blunda om man inte pallar trycket….
Men att de kommer bra inlägg från anonyma har väl knappast med saken att göra, kolla danska konfarna där skriver nästan alla “topp” seglare och har reggat sig osv….wtf
Jernet! -
Förstår egentligen inte orsaken till att vara anonym, annat än att man ibland sitter vid en annan dator än sin egen och inte orkar logga in eller inte kommer ihåg lösenordet som ju ofta är lite komplicerat. Risken för att bli identifierad och därmed råka ut för något obehagligt bedömer jag inte som så stor för min egen del, kanske någon har dåliga erfarenheter av att lämna ut sin identitet på nätet? För min del tycker jag det är roligare att se vem som skrivit ett inlägg även om jag respekterar att man är anonym. MVH Klas
-
Att ha krav på registrering minskar onödiga inlägg efter som ingen, som bara ska göra ett oseriöst inlägg, orkar gå igenom registrerings processen för att få skriva nån överflödig rad.
-
Plus att jag slipper glömma att logga in. (Mitt inlägg ovan)
-
Håller med.
Låt dom anonyma vara anonyma. Man kan vara anonym även om man är inloggad.
Dessutom tror jag att Surfzone har en “Konfmaster” som rensar ut dom värsta “grisarna” i alla fall. Det vore intressant att fråga honnom eller henne vad han/hon tycker.
…Men… Jag kanske är ute och cyklar/Tommy
-
Om nån jävel går in många gånger och skriver skit är det väl bara att spärra hans IP? Antar att det är möjligt..
hmm.. nu ska jag nog ut och surfa!!
// Erik
Logga in för att svara.