Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Speed
-
fan kunde ingen komma på det här tidigare lätt att man är på.
-
Härligt att det finns några riktiga män därute iallafall som vill spränga ljudvallen och riskera ett och annat!!!!
Men vad gör ni andra egentligen? Släpp akrobatik kursen hos Idla flickorna och häng med ut på en rekord runda istället!!!!
Ni som hitills har anmält er, och kommande, maila er mailadress där ni vill bli kontaktade så lägger jag upp en dist.lista och distribuerar ut hur vi kan gå tillväga, när var hur mm. mikael.selington@skandiabanken.se -
Hej här får ni en referens att jämföra er med:
1993 Board Thierry Bielak les Saintes Maries de la Mer, Bouches du Rhone, France 45.32 Knots.Det var inte på en formula, tvivlar på att formula nånsin når dit vad tror ni?
-
Vi får väl se….när getwet69 SWE16, Swe15 och monkey drar igång så……ett problem kvarstår dock, min GPS mäter bara upp till 99knop!!!
-
Hej älskling, räkna in mig oxå!!!
Nu blir att träna speed i tyskrännan….. ger race några extra knop tror du…? -
Race mustach ger massor med extra knop!!! Rakad skalle och tejpade/slimmade öron likaså.
-
Om jag inte minns fel så var det en engelsman som drog iväg 40+ knop på en F2 standardbräda (+standardrigg) i samma rejs. Jag tror att Bielak körde på en riktigt smal speed needle. Är det någon som kommer ihåg vem han var den där engelsmannen?
/Mr Dark -
Äntligen några som vill tokåka fort.
Jag är med!!!!!!/MrDark
-
Minnet börjar komma igång lite nu……..men vem Engelsmannen är minns jag ej, men vet någon var Pascal Maka tog vägen??? Fransmannen som hade rekord många år.
-
Mr dark, anmäl dig på mikael.selington@skandiabanken.se
Börjar bli ett gäng nu…kul som f..
tom Gutarna har anmält sig….. -
Jepp, dave white heter han
F2 sputnink 265 +arrows tomahawk 4,7 -
Så säg så här, så om man är på Haga park och det är ett antal “speeders” där, så kanske man ska anordna en inoficiell (lång)downwindslalom eller ett (slööör) speedrace till Kalmar / Speedbenke (38+ i Apelviken)
Logga in för att svara.