• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2002 vid 10:58

fan kunde ingen komma på det här tidigare lätt att man är på.

• swe-1

Medlem
    20 mars, 2002 vid 12:17

Jag är på!

//JIMMY

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 12:44

Härligt att det finns några riktiga män därute iallafall som vill spränga ljudvallen och riskera ett och annat!!!!
    Men vad gör ni andra egentligen? Släpp akrobatik kursen hos Idla flickorna och häng med ut på en rekord runda istället!!!!
    Ni som hitills har anmält er, och kommande, maila er mailadress där ni vill bli kontaktade så lägger jag upp en dist.lista och distribuerar ut hur vi kan gå tillväga, när var hur mm. mikael.selington@skandiabanken.se

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2002 vid 19:28

Hej här får ni en referens att jämföra er med:
    1993 Board Thierry Bielak les Saintes Maries de la Mer, Bouches du Rhone, France 45.32 Knots.

Det var inte på en formula, tvivlar på att formula nånsin når dit vad tror ni?

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 19:51

Vi får väl se….när getwet69 SWE16, Swe15 och monkey drar igång så……ett problem kvarstår dock, min GPS mäter bara upp till 99knop!!!

• nik

Medlem
    21 mars, 2002 vid 06:09

Hej älskling, räkna in mig oxå!!!
    Nu blir att träna speed i tyskrännan….. ger race några extra knop tror du…?

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 13:42

Race mustach ger massor med extra knop!!! Rakad skalle och tejpade/slimmade öron likaså.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:05

Om jag inte minns fel så var det en engelsman som drog iväg 40+ knop på en F2 standardbräda (+standardrigg) i samma rejs. Jag tror att Bielak körde på en riktigt smal speed needle. Är det någon som kommer ihåg vem han var den där engelsmannen?
    /Mr Dark

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:08

Äntligen några som vill tokåka fort.
    Jag är med!!!!!!

/MrDark

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:08

Minnet börjar komma igång lite nu……..men vem Engelsmannen är minns jag ej, men vet någon var Pascal Maka tog vägen??? Fransmannen som hade rekord många år.

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:11

Mr dark, anmäl dig på mikael.selington@skandiabanken.se
    Börjar bli ett gäng nu…kul som f..
    tom Gutarna har anmält sig…..

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:26

Du menar Dave White altså (engelsmannen)

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:34

Jepp, dave white heter han
    F2 sputnink 265 +arrows tomahawk 4,7

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:43

Så säg så här, så om man är på Haga park och det är ett antal “speeders” där, så kanske man ska anordna en inoficiell (lång)downwindslalom eller ett (slööör) speedrace till Kalmar / Speedbenke (38+ i Apelviken)

• surferic

Medlem
    21 mars, 2002 vid 17:14

Var det inte David White han hette?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.