• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 17:31

Var det inte i sthlm det skulle vara? nu börjar vi snacka om Kalmar och öland??? Blir det inte i sthlm är jag inte på.
    Kalla mej tråkig men så mycket tid har jag inte till mitt förfogande.

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 17:44

Lugn SARO, det blir i Sthlm ……anmäl dig till mig på mikael.selington@skandiabanken.se

• anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2002 vid 21:39

Han försvann i en segling mellan Formosa som det hette då”Taiwan” och Kina.
    Vi har letat efter honom.
    Carbone.
    fan vi bildar ett Formula 1 sällskap.
    Namn SSS
    Snabb, snabbare, snabbast

• pajas

Medlem
    21 mars, 2002 vid 23:51

har det inte tävlats mellan öland o kalmar förr .. ja på 80 o kanske 90 talet .. bara ett svagt minne jag har ..
    länge sen nån körde mellan fastlandet och gotland .. minns inte var bästa tiden är .. men vet att några seglat för länge sen .. vore väl nått för formula seglarna ..

• Knatte

Gäst
    22 mars, 2002 vid 05:46

Pascal Maka lever fortfarande, men han är nog för gammal för speed nu.
    Det var Jenna De Rosnays man, (Arnoud??) som försvann i en segling mellan Kina taiwan eller något.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 mars, 2002 vid 06:40

Tack!!
    Visste det var nån fransman.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2002 vid 12:57

Citat/”…Stockholms svar på Tarifas Speedbana…”/!!!

Om man vill köra speed i Stockholm kan Vallentunasjön norra delen vara så nära en speedbana som man kan komma. Vid Nordlig till NW kuling kommer vinden över ett öppet flygfält o ger en turboeffekt. Vattnet förblir dock nästan helt slätt då sjön är smal o grund. En speedkanal!!! Dock är vindarna extremt byiga. Se vidare under surfspots här ovan

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.