Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speed i Klagshamn imorgon (6 jan)?

• Speed i Klagshamn imorgon (6 jan)?

Publicerad av kinetic på 5 januari, 2011 vid 20:36

Ser “bra” ut för Klagshamns del imorgon, ca 8-10m/s o förhoppningsvis inte allt för djup snö…Är det någon mer än jag som planerar att köra där imorgon? Isarna bör vara hyffast säkra, det är de i Habo iaf. Jag kommer hålla mig långt in i viken utifall att:grin:

tobhed svarade 13 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tobhed

Medlem
    5 januari, 2011 vid 21:54

Ingen vidare kvalitet på isen i Klagshamn, men det kanske inte spelar någon roll?

• kinetic

Medlem
    5 januari, 2011 vid 21:56

Samma “skit is” i Habo så det kvittar så länge snön (lössnö) inte är för djup. I Habo var det relativt “ren blåst” idag, men vinden var klen 😀

Just det! E det nån som vill testa plankan så e de bara att komma, är nog nere kring 12 tiden.

• tobhed

Medlem
    5 januari, 2011 vid 22:47

Kanske kommer ner

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speed i Klagshamn imorgon (6 jan)?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.