Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speed segel från GUNsails

Taggad: 

• getwet

Medlem
    19 februari, 2005 vid 16:13

Haha….nu kommer de riktiga grejerna tillbaka igen cool.gif

• boman

Medlem
    21 februari, 2005 vid 21:08

hmm lustigt det där att allting bara kommer igen, hur var det med dom där smala mast fickorna utan cambers…. dom var ju lika bra om inte bättre. Och sen ska vi inte tala om -70 talets kläd mode!! vem trodde att folk skulle gå med utsvängda brallor igen smirk.gif wink.gif

Vad tror du om ett 6,8 till min RRD 276, borde vara max segel på den brädan
    känns nästan som ett måste för mig nu när man är innkörd på Gun.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 februari, 2005 vid 23:18

Fruktansvärt välgjord och vacker kopia av annat mera erkänt märke… smile.gif

• getwet

Medlem
    22 februari, 2005 vid 20:19

Jag körde 6.6 RX på min 276:a och det kändes helt perfekt. Mindre segel än så då (körde med min 5.5RX) tyckte jag att sjön ofta blev lite för gropig (15-16ms och däröver)för 90liter och man tappade tempo för att brädan blev en aning mer okontrollerbar. Så en 6.8 måste bli mumma…..en 32 och en 30 spettfena till det…. cool.gif
    I år måste vi bara köra tillsammans….tänke på er när jag åkte förbi klubbstugan i måndags……i ett stort rött fartyg, lagom go wink.gif

• boman

Medlem
    23 februari, 2005 vid 10:09

Jasså du var i krokarna! tänk på att slänga över några lapin över akterdäck nästa gång, vi uppskattar det under våran vårstädning av stranden wink.gif

• boman

Medlem
    25 februari, 2005 vid 13:25

….Kan tänka mig att Marco C håller på att hyvla till en riktig speedbräda just nu…

• jonasp

Medlem
    25 februari, 2005 vid 16:07

Det e riktigt konstigt med gunbrädorna-dom säger att dom har problem med fabrikerna men borde inte modellerna vara klara på pappret? Om dom vill att folk ska vänta e det väl bra att dom vet vad dom väntar på?
    Hoppas att dom byter ut den fula grafiken till i år.

• the_novice

Medlem
    7 mars, 2005 vid 21:13

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speed segel från GUNsails

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.