Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SPEED tävling i klagshamn

• hanko

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 09:55

Vore det inte trevligt om dopet kunde flyttas till Klagshamns Heliga vatten! jag ställer upp som dopvittne….o babyn kan få åka med på en sväng.! Min närvaro är oxå hotad men av andra anledningar! Nån som vet hur ”sjögräsmängden” är i September? I hate Weed….

• faster

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 11:23
    Jester;407024 wrote:
    Jag fick just förhinder… Barndop på söndagen… Kanske dyker upp enbart på lördagen. Vi får se…

Vad ska du nu döpas till då? räcker det inte med Jester/Jesper?

• hanko

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 13:23

Förhandlingar pågår……om den helgens aktiviteter..!

• kapten-k

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 17:26

Blåser det så kommer jag!
    Min far e präst så vi kan fixa ett fint stranddop i klagshamn.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SPEED tävling i klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.