Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speeda södra skåne torsdag?

• kapten-k

Medlem
    16 april, 2009 vid 21:18

Platt var det, men inte så mycket vind när jag var ute nu på kvällen, körde 7.2

• glader

Medlem
    16 april, 2009 vid 21:36
    tobhed;540818 wrote:
    Hatar såna här trådar när det handlar om mitt hemmavatten, solen skiner , det blåser bra med ostligt vind, många är på plats och jag inte kan surfa – fan!

Förstår vad du menar, men kan försäkra att det är bittert att läsa dem från Göteborg också.

Ser underbart ut. Grattis till er som tog er dit. Snart är det dock dags för en Klagshamnshelg. Längtar!

• nlc

Medlem
    17 april, 2009 vid 05:04
    Badjanne;540943 wrote:
    6 Badjanne spänner musklerna.

Där slår du Kenny Starfighter med hästlängder! 😀

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speeda södra skåne torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.