Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedchallenge Torkelstorp

• jester

Medlem
    29 september, 2006 vid 08:38

GWC och OWC verkar vara aktiva. Jag har betalat till VVK, och har sedan dess inte hört ett enda ljud från dom. Dom lär inte få mina pengar nästa år, om man säger så. (detta häller Surfan o MGS oxå, att dom inte hört ett smack från VVK). Svagt!

• fredrik-ygge

Medlem
    29 september, 2006 vid 08:47

GWC är en bra och aktiv klubb. Är väl också ett georgrafiskt naturligt val för en Jönköpingsbo. Damsektionen verkar ha allra trevligast. Så en peruk kan vara bra att ha.

• tobhed

Medlem
    29 september, 2006 vid 08:49
    lbj wrote:
    Stenar i TT
    För ytterligare ifo så har jag en GPS-fil
    med alla stenarna. Filen går att ladda i GPSAR
    Hör av dig så sänder jag den per mail

Utgår från att banan läggs där det inte är någon fara för stenar. Ni locals får gärna visa när vi kommer dit vilka ställen vi ska undvika etc.

• surferboy

Medlem
    29 september, 2006 vid 10:12

Självklart lägger vi banan över stenarna så alla måste köpa nya fenor av oss!!! Skojjar bara…

Jag har just uppdaterat vår hemsida med mer info om tävlingsregler samt länk till karta. Anmäl er gärna i förväg så vi får en aning om hur många som kommer. Det är ju lite begränsat med plats och jag måste snacka med hamnchefen i Torkelstorp och bestämma hur vi använder ytan på bästa sätt.

Mvh,
    Gustav

• tobhed

Medlem
    29 september, 2006 vid 11:14

Hur många anmälningar har ni fått in?

• jester

Medlem
    29 september, 2006 vid 11:21

Kan man inte lite snällt be kite-folket att välja annat ställe den helgen? Hänvisa till Rågelund eller så…

• surferboy

Medlem
    29 september, 2006 vid 12:06

Förnamn Efternamn
    Daniel Borgelind
    Krister Svensson
    Jesper Kinnås
    Markus Emanuelsson
    Micael Svensson
    Robert Stavnås
    Jonas Nilsson
    Jörgen Hellström
    Markus Backlund
    Mark Jansson Kragh
    Pär Cullin
    Roger Örnvang
    Tobias Hed
    Robert Klang
    Mikael Selington
    Jan Sundin
    Kent Lorentzon
    Anders Pettersson
    Roger Wennborg
    (19 st)

• tobhed

Medlem
    29 september, 2006 vid 12:37

Vill inte väcka en gammal tråd igen, men då man mäter “snabbast uppmätta hastighet” på tävlingen med laser är det då likvärdigt med “max 2 sec” eller max GPS speed” på sin GPS?

• surfan

Medlem
    29 september, 2006 vid 12:55
    tobhed wrote:
    Vill inte väcka en gammal tråd igen, men då man mäter “snabbast uppmätta hastighet” på tävlingen med laser är det då likvärdigt med “max 2 sec” eller max GPS speed” på sin GPS?
    det stämmer rugigt bra mot 2 sec.
  • imported_macts

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:04
    Surferboy wrote:
    Förnamn Efternamn
    Daniel Borgelind
    Krister Svensson
    Jesper Kinnås
    Markus Emanuelsson
    Micael Svensson
    Robert Stavnås
    Jonas Nilsson
    Jörgen Hellström
    Markus Backlund
    Mark Jansson Kragh
    Pär Cullin
    Roger Örnvang
    Tobias Hed
    Robert Klang
    Mikael Selington
    Jan Sundin
    Kent Lorentzon
    Anders Pettersson
    Roger Wennborg
    (19 st)

Hej,

Såg att mitt namn var med (Marcus Backlund). Stämmer tyvärr inte då jag måste jobba:-(

• speedjanne

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:12

Är det någon som är under 35år eller väger mindre än 95kg med i startfältet?

När är skepparmötet?Spelar Korphockey mellan 9-10.

• surferboy

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:16
    MacTS wrote:
    Hej,

Såg att mitt namn var med (Marcus Backlund). Stämmer tyvärr inte då jag måste jobba:-(

Ok, du är struken!

• tobhed

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:26
    Speedjanne wrote:

Klarar inte riktigt åldersträcket, men både jag och Klang väger ca 75 kg så vi är lättviktarna i gänget misstänker jag.

Kul att se att det är så många som kommer. Dessutom verkar det ju finnas en handfull personer med som inte har några resultat på GPS-speedsurfing så jag ser det som ett tecken att speed attraherar nytt folk hela tiden

• surfan

Medlem
    29 september, 2006 vid 20:53
    Speedjanne wrote:

Hockey kan du spela en annan väcka kom i tid!!!!

• jester

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 15:09

På allmän begäran (nåja GetWet ville iaf), så har jag slängt ihop en liten rankining på dom som är anmälda till helgen baserat på rankingen på gps-speedsurfing.com.

Lät alla svenskar ligga kvar, och fetmålade dom som är anmälda. Märkligt nog så var flera stycken av dom anmälda inte registrerade på gps-speedsurfing.com.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedchallenge Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.