Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedchallenge Torkelstorp

• surfan

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 19:33
    Knatte wrote:
    Surferboy wrote:
    Jag har precis skickat ut en ny rapport med vårt nyhetsbrev samt lagt ut rapport och resultat på hemsidan. Resultatet hamnar dock låååååångt ner på sidan då tabellen med resultatet är för bred för att få plats i sidan. Jag jobbar på att lösa detta problem…

Nu fanns det en mycket fylligare rapport inlagd, så att jag kunde stilla min nyfikenhet lite. Verkar ju som vinden var starkare idag :tongue:
    Här kommer en artikel från Gp som var på plats!!
    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=300829

• jester

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 07:11

Vill tacka alla inblandade för en fantastiskt rolig tävling (både arrangörer och deltagare). Bra jobbat av alla!

Och vilket otroligt väder sedan! Knappt någon vind på fredag, men gött med vind både lör o sön. Och idag blåser det 4 m/s därnere… Snacka om fullträff rent vädermässigt dessutom

• fredrik-ygge

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 07:25
    Jester wrote:
    Knappt någon vind på fredag, men gött med vind både lör o sön. Och idag blåser det 4 m/s därnere… Snacka om fullträff rent vädermässigt dessutom

Så grymt jämn och fin vind ni hade också 😉

• surferboy

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 12:03

Nu ligger allas tider uppe på vår hemsida under heat 1 till heat 5. In och analysera! 🙂

Det här borde räcka som diskussionsunderlag för många kvällar framöver.

http://www.north-sails.com/template/main.asp?iMenuID=520&iParentMenuID=478

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedchallenge Torkelstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.