Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Speedjåhnny!

• Speedjåhnny!

Publicerad av ian på 17 maj, 2006 vid 01:29

jag är så jäkla ihopbruten, har lyssnat på public enemy och andats spännande ångor hela dagarna på jobbet för att behandla ångesten över vad jag missade. men utan resultat (om man bortser från ett par varningar när jag blivit väckt i en hög med sågspån efter att jag stagediveade från akterdäck.)

så var det fett? själv satt jag antagligen och lackade om en mast, hoppas verkligen du hade roligare än så, jeje. ska ta och banka huvudet mpot en stolpe nu innan jag går o lägger mig, ha det fett.

förresten, hur lång är chilli99an? o vad heter dendär sidan där man kan hitta alla brädor, tror den var polsk eller tjeckisk nåt sånt?

ian svarade 18 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sajmon

Medlem
    17 maj, 2006 vid 06:51
  • speedjhanny

Medlem
    17 maj, 2006 vid 09:09

Ja du Ian :santa: ………..kan säga att du missade en av dom bästa kvällarna på länge! Fullsatt BB KING`s nere på Time Square rockade hårt! Hoppas du har det gött i Boston!………ska smiska upp lill Nicke nån dag från dig.

• the_novice

Medlem
    17 maj, 2006 vid 18:30

Jag fattar inte riktigt din avatar, varför får man inte ha kepsen bakofram???

• speedjhanny

Medlem
    17 maj, 2006 vid 18:45

Enkelt……Stå inte med bakvänd keps och kissa på ringen…utan…sitt ner med kepsen framåt och kissa i toaletten.

• niklas_s

Medlem
    17 maj, 2006 vid 22:06

din humor jonas, den e slående

• ian

Medlem
    18 maj, 2006 vid 03:16
    SpeedJhånny wrote:
    Ja du Ian :santa: ………..kan säga att du missade en av dom bästa kvällarna på länge! Fullsatt BB KING`s nere på Time Square rockade hårt! Hoppas du har det gött i Boston!………ska smiska upp lill Nicke nån dag från dig.

fy saudan, nu mår man ju inte bättre. men tycker allt flav ser litta schleeden ut. jaja, styr upp din humor o smiska nikke, jeeeeeee boy

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Speedjåhnny!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.