Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Speedpremiär på Haga 1:a maj
-
Speedpremiär på Haga 1:a maj
Publicerad av badjanne på 1 maj, 2014 vid 12:27Ett gäng goa tuffa gubbar körde årets första tävling idag. ca 8 grader varmt i luften. Gissar att det var kallare i H2O.
Nya ideen med att bestämma tävlingsplats efter bästa prognos verkar bli en lyckad satsning. (Hollandsmodellen)
I år är det ljusblåa fenor som gäller!!!!
Själv var jag åskådare med kamera och trodde jag skulle frysa ihjäl i fågeltornet.
En del tuffingar körde utan handskar. Här lite snabba bilder. Imorgon kommer en film.lundvall svarade 10 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Tack för reportaget, kul läsning.
Tack Mackee för en kul tävling även om min otränade och sjuka kropp inte riktigt gillade promenaderna upp och ner med prylarna;-) -
Här kommer filmen som visar ett bra sätt att enkelt ordna en speedtävling. Gott humör, inget gnäll och lite trädgrenar.
https://vimeo.com/93614794 -
Kul film och reportage Janne! Du fångade verkligen stämningen, några fler m/s bara så hade allt varit helt perfekt!
-
Kul med bilder! tack!
(men är det Surfzone som gör dem så lågupplösta?, de brukar bli större när man klickar på dem) -
Ja, det är surfzone som gör dom låg upplösta. i Original är varje bild i typ 1,5 MB.
På forumet mäste man minska ner dom till x KB (640 format) -
-
Riktigt kul och se bilder/film och att det klickade med lite vind just den dagen!
-
BQ, din bild är 2,1 MB och det funkar, singel bilder.
Krymper när man har flera åtgången ! -
Härliga bilder går det att få i större format? hittade en bild på mig
DSCN0207
Logga in för att svara.