Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › speedprylar till salu
-
speedprylar till salu
Publicerad av tbsurf på 2 september, 2012 vid 07:48välkommen med bud om det känns intressant..
seve1000 svarade 12 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Härlig tråd som jag delvis snor…
Sugen på Mistral speed?
http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=39667&title=mistral-speed-4726amp-3b-41&cat=12 -
Värt att slå till nästan enbart för att en Hurricane weed 24 är med i potten 😉
-
Kevlarsjäl;697150 wrote:Annonsering sker under Köp&Sälj
ja det är rätt uppfattat.. Så använder vi den här tråden till att pusha våra annonser där 😉
Har hugg på bräda+bbag+hurricane nere i skåne, men den dealen hänger på att det går att ordna frakt ner till skåne.. Nån här i huvudstaden som ska neråt skåne snart?
-
tbsurf;697159 wrote:ja det är rätt uppfattat.. Så använder vi den här tråden till att pusha våra annonser där 😉
Har hugg på bräda+bbag+hurricane nere i skåne, men den dealen hänger på att det går att ordna frakt ner till skåne.. Nån här i huvudstaden som ska neråt skåne snart?
-
Ingen som skall ner och speeda i klagan?
Jag behöver mantan till höst stormarna! -
kan väl sätta några frimärken på fenan o skicka med posten, resten är det väl inte så brotom med 🙂
-
Kapten: Jag har kanske plats för en bräda i bilen mot lite soppa-pengar, åker ner titt-som-tätt
-
Passar på att lyfta en gammal raritet. Starboard Hypersonic 105, go slalom för lättvindsdagar. Lägg ett bud vet ja!
-
Är det nån tävling snart i Göteborgs trakten behöver få hem en bräda till Stockholm.
-
vindsökaren;697256 wrote:Är det nån tävling snart i Göteborgs trakten behöver få hem en bräda till Stockholm.
Klagshamn 22-23 sept. Eller så får jag skicka med bussgods?
-
Jag åker med största sannolikhet ner till Götlaborg inom de närmaste dagarna så jag kan ta med en eller flera brädor hem till Stockholm igen. Det räcker med en Hurricane weed 20 som tack för besväret. 😉
-
Mick;697266 wrote:Jag åker med största sannolikhet ner till Götlaborg inom de närmaste dagarna så jag kan ta med en eller flera brädor hem till Stockholm igen. Det räcker med en Hurricane weed 20 som tack för besväret. 😉
Du vet ju var jag bor nu Mick;-)
Logga in för att svara.