Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Speedresa i vinter?
-
Ja det hadde varigt mumma!! Hoppas Anders att det kan lösa sig!!!!!
-
Det finns en Österikisk fen-herre (gör bla Chris Presslers fenor) som kallar sig Pfaffi. Han är i Soma Bay titt som tätt, senast slutet av 2010. Det ser på några av hans filmklipp ut som han hoppar i vid 7B. Jag mailar honom och frågar om vad han har för magiskt knep.
-
Han är väl kompis med gänget i sjumilaskogen.Nalle Puh, Ior, Tiger, Kanin och vad heter den där lilla rosa……..:grin:.
-
Den gode Pfaffi hade inga speciella knep, men en deal med 7B att han fick köra fram till 09:30 (blåser iofs mest på morgonen). Speed på morgonen och slalom resten av dagen.
-
låter på radion som att polis o militärerna inte syns till i egypten förtillfället ,kanske ordnar sig om dom byter styre.
-
Verkar bli svårt med speedresa till Egypten i vår. Resebolagen ställer tydligen in alla sina resor. Trist 😡
//Björn
-
Ja, surt som fan! 😡 Det får bli La Franqui på prognos istället. :smirk:
/ Mick
-
Mick;645856 wrote:Ja, surt som fan! 😡 Det får bli La Franqui på prognos istället. :smirk:
/ Mick
De vet du 🙂 Holland är ju också intressant…å Tyskland…
-
Ja riktigt tråkigt i Egypten just nu men förmodligen positivt i längden.. Kunde dock inte sluta le när svt-reporten igår kväll kommenterade protesterna under dagen “idag anlände demonstranterna på kameler och hästar”:cool2:
-
Anders, har det fixat sig i Soma Bay? Planerar ni att åka dit till våren?
-
Först ska örat o händerna läka, innan dess så blir det bara familjeresor, åker till NYC och FL om ett par veckor.
-
Jag åker till Brasilien!:smile:
Finns det några bra ställen i Rio området?
Jag kommer vara nära ett uthyrningställe som heter Upwind clube e Escola de windsurf i Araruama sjön.
Jag kommer att testa. -
Hmmm, runt Rio är nog lite småknepigt.
Kan du ta dig ner mot Ilha Bela, kanske? Inte hårdvind, men känt för fina cruising-vindar. Riktigt fint ställe att besöka, om inte annat.
-
Moon Beach, Mui Ne, Vietnam skall jag prova om några dagar.
-
Seve1000;677472 wrote:Moon Beach, Mui Ne, Vietnam skall jag prova om några dagar.
Vi vet!!! 😉
Logga in för att svara.