Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Speedtävling-grupp surfnet.se

• Speedtävling-grupp surfnet.se

Publicerad av gifvars på 31 juli, 2005 vid 17:22

Tjena,

Jag har skapat en grupp på surfnet.se som får användas av den som anordnar speed/slalom tävlingar för att meddela sig med deltagarna innan, under och efter tävlingarna. Deltagarna bör vara reggade på surfnet.se men det hade ni kanske räknat ut. 🙂
    Den har id’t spe och ligger under land Sverige och kategorin Events/Tävlingar.
    exempel;
    ”gpg spe Vi flyttar speedtävlingen i morgon till grunda viken eftersom prognosen ser bättre ut där än krabbholmen”
    skickas till msg@surfnet.se eller 72401.

Jag noterat att trycket inte varit lika stort på mig som på Steffo att skapa en grupp/konf, men nädå, ja ä inte bitter, nänä… 😉

Mvh,
    Jan Gifvars

gifvars svarade 19 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Speedtävling-grupp surfnet.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.