Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Speedtävling på Knarrholmen Sön kl 13!!!
-
Speedtävling på Knarrholmen Sön kl 13!!!
Publicerad av hankloose på 13 januari, 2007 vid 14:51E det nån gång nån ska spräcka 40 knopsvallen så är det imorrn!
Knatte svarade 17 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
@Hankloose 359340 wrote:
E det nån gång nån ska spräcka 40 knopsvallen så är det imorrn!
Ja kommer!!!
-
Är det nån som har en följebåt, och som kan ta sig ut i den vinden..?
Får nog bli björlanda för min del imorgon…
-
speedjanne kommer köra hans sons gummibåt ut med 2 hästars suzuki
-
Hankloose;359377 wrote:speedjanne kommer köra hans sons gummibåt ut med 2 hästars suzuki
Gött att se att Henke-ponken och hans sjuka humor är tillbaka på forumet :cool2:
-
Medelvinden är ju inte så farlig men byarna kan nog bli lite jobbiga… :blush:
-
Knatte
Gäst14 januari, 2007 vid 08:43@The_Novice 359523 wrote:
Medelvinden är ju inte så farlig men byarna kan nog bli lite jobbiga… :blush:
He. he stabilt tryck i byarna är väl bara förnamnet :tongue:
-
44.3 m/s?? Låter nästan lite osannolikt, va?
Medelvind på 22 m/s är ju inte att spotta på det heller… Jag stannar inomhus idag…
-
Var lite dålig uppslutning idag, körde 3.7 i björlanda, hur gick det vid knarrholmen?
-
Inte upp i era trakter precis, men med en medelvind på 24m/sek och ett minsta segel på 5,8 kvadrat så var mitt beslut ganska enkelt. Fick du någon speed idag då Krister?
-
Nja det blev bara 25 knop, det var inget vidare plattvatten annars hade det nog funkat bra, men byarna var grymma!
Danneman var också ute och hans polare fotade en del, borde väl dyka upp här så småningom. -
Knatte
Gäst14 januari, 2007 vid 20:27Någon utöver Novice som vart ute och windsurfade idag 😀 Men jag förstår alla som avstod dagens övningar. Helt sinnesjukavindstyrkor vart det…:shocked:
Logga in för att svara.