Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Speedtraining in ARUBA
-
Badjanne;596524 wrote:“hi Janne today I will try slalom do you like to go with me out?”
Jag bytte till en HC 6,7 och Sahra tog en RS 7,0 och en I-Sonic 101 .Riktigt coolt!!!
Den där Sahra ser ut mer som en slalom tjej än en freestyle, hon är ju för tusan längre än dig Janne…
-
Badjanne;596524 wrote:Sahra tog en RS 7,0 och en I-Sonic 101
När får hon sina Gaastra segel? Trodde hon redan skulle ha en bunke så att hon kan slipa lite i förväg…
Janne, fråga om hon kommer köra vidare för Starboard, kanske blir lite trångt nu när the twins har anslutit…
-
Du klang även om hon får dom kommer hon inte att köra på dom om hon inte måste.
ÅÅÅ vad bra NP är!! -
surfan;596602 wrote:Du klang även om hon får dom kommer hon inte att köra på dom om hon inte måste.
ÅÅÅ vad bra NP är!!Hahahaha gött att höra… jag var rädd att du skulle satsa på rodden 2010 😀
-
Jester;596589 wrote:Bjud hem henne till våra tävlingar…
Klart hon kommer men då tar hon mossan med
-
Klang;596601 wrote:När får hon sina Gaastra segel? Trodde hon redan skulle ha en bunke så att hon kan slipa lite i förväg…
Janne, fråga om hon kommer köra vidare för Starboard, kanske blir lite trångt nu när the twins har anslutit…
Skall fråga i morgon när hon kommer och pussar mig adjö.
Just nu har jag skurit sönder en tå
så det är svårt att gå -
Exakt sådär såg min tå ut efter myggnätsincidenten 2009… Är lite lurigt o gå med en sån tå.. 🙂
-
Här hade vi i morse ungefär samma temperatur som ni har där nere… dock i väldigt negativ bemärkelse… Ajaj, man vill inte sparka den tån i mastfoten….
-
Badjanne;596608 wrote:Skall fråga i morgon när hon kommer och pussar mig adjö.
så det är svårt att gåAj aj ajanne!! Tån ser miserabel ut!! Finns det bara frånlandsvindställen? Inga vågställen? Welcome home ! Hälsa Brigitte att jag betalat in medlemsavgiften för 2010 !! Det kom många anbud om klubbyte men jag sitter betongsäkert i Klagan !! Jag är beredd att delfinansiera Sahras medlemskap i SCK !!
-
så det är svårt att gåTack för jättebra reserapporter Janne! Glöm nu inte att bjuda henne till Sverige.
-
Det kommer en lite längre reserapport om några dagar.
Sitter just nu på X2000 mellan Ståckhålm och Malmoe.
Tån har fått ett par smällar till, men jag hoppas kunna köra skidsurfing i helgen.
Här två bilder till innan rapporten är klar. -
så det är svårt att gåJust därför ska man inte äta och läsa surfzone samtidigt….
-
Badjanne;596524 wrote:Vi drog långt ut där vinden var fri men ganska mycket vågor. Fy fan va hon är bra. Jipparna sitter klockrent och hon verkar inte tappa fart. Hon måste va född med ett segel i handen.
Trots tuffa förhållande visar GPS:en nästan 29 knop. ÅRSBÄSTAHur vågigt blir det…? Är liite nervös för att jag skall hinna tröttna på tokplatt (men så har jag iofs aldrig kört riktiga slalompryttlar heller), så det skulle ju vara kul med lite omväxling, lite bumpåjump…
-
tobhed;596823 wrote:Just därför ska man inte äta och läsa surfzone samtidigt….
Hahaha… måste varit en chock janne när du insåg att du tagit en stor tugga av stortån… hahaha…
Nej vet du vad, sen alla mina små olyckor på semestrar så har jag numera alltid både våtskor och tunn våtdräkt. Det är så förbaskat lätt att skära sig eller få ett rejält skrapsår… och i saltvatten vill det inte riktigt läka utan blir bara djupare och djupare av sig själv.
Det mest optimala skulle vara ett våtdräktsstövlar som täcker nästan upp till knäet… jäkligt sexigt… speedos till detta såklart… hehehe…
Logga in för att svara.