Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Spock 900!
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Spock 900!
Publicerad av oscar på 15 mars, 2005 vid 11:27Och denna gång så kan den nog kallas riktig 900 och som när bröderna Frans gjorde en spock med en sail and body 360 och kallade den för 720..
soundwave svarade 19 år, 4 månader sedan 22 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
hahahahahahhaha…
tjeeeenaa…så där kan man ju inte göra..:)
det där trodde jag ändå inte va möjligt..men tydligen så…haha -
Fiiifan Den var inte så jäkla tråkig, synd o behöva vara så duktig
-
Verkligt eller
Snart kommer väl flaka 1080 oxå
Riktigt grymma seglare finns de! -
Grabbarna är grymma helt klart, men jag tycker tricken tappar stil om de görs så passa långa att slutet blir stillastående. Detta var det ju rätt hög hastighet på genom hela.. riktigt bra.
-
haha vad ska man säga, typ samma känsla som när jag första gången såg ricardo sätta ponch-into-flaka helt sinnessjukt ju…:P
-
Vad hände med en vanlig fullfartsgipp???
Gryyyyyyymt 🙂Rock on!
-
haha, jo jag satt o snackade med Remko igår här på Isla Margarita…han visade just detta filmklippet för mig, var ju lite kul.// Andreas Olandersson
-
Om man ska anmärka på något torde det väl vara namnet – spock 900. Mycket riktigt inleds manövern med en spock som sedan direkt övergår i en clew-first 540 flaka/disco/grubby eller vad det nu blir när man spinner med vinden(?), eller?
Grymt flyt hur som helst. -
Shit hur fan lyckas han med det där asså. Ser ju helt sjukt ut. Coolt var det iaf
-
Videoklipp med lite mer sanslösa tricks, kolla när han säger gör en shaka-flaka och han bara dammar av en som inget
http://www.continentseven.de/phpBB2/viewtopic.php?p=10085#10085 -
Fast spockintoclewfirstgrubbyswitchstancexit ligger ju lite knepigt i munnen…
Är ju värre än lowgospockonizer, vilket väl säger allt.
Spock 900 låter tufft, men vi kan väl hjälpa grabben med att döpa snurrandet?
Hitta På!
-
spock into grubby 540 verkar ju mer riktigt kanske…. men fett som faan oavsett vad man kallar det. alltid kul med cleana moves!
Logga in för att svara.