• frippe-s

Medlem
    31 mars, 2005 vid 15:51

Helt galet, spock into clewfirst spock 540. Finns ett gang minst sagt vassa gubbar har i El Yaque nu. Sjalv e man nojd om man lyckas med en futtig spock 360…

/fralle

• sinclair

Medlem
    31 mars, 2005 vid 17:00

nu känns det som att man kan lägga ner ett vanligt spock försök efter ha sett det här, dröjer väl inte länge innan var och varannan snorunge på touren gör dem. wink.gif

• surfmanj

Medlem
    1 april, 2005 vid 02:34

GOLLITO” PEREZ Levererade en spock900 Diablo två meter ifrån min kamera i dag! gotte det ni!

• bergelin

Medlem
    8 april, 2005 vid 17:08

Imponerande minst sagt..

• hifly

Medlem
    21 april, 2005 vid 13:00

men seriöst tycker ni inte de är värdare med feta airs och planande landningar än ett trick som utövaren är en halvmeter under vattnet när tricket är avslutat confused.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 11:16

Jag håller med. Det är lite som med skateboard; är du skatare själv så vet du hur svåra alla små streettrick är och då uppskattar du dem, hur löjliga de än är. När jag spelar upp filmklipp med freestyletricks för ickesurfare så tycker de bara att de är löjliga, däremot diggar de när någon satsar rejält i stora vågor. Jag är benägen att hålla med dem.

• hifly

Medlem
    28 april, 2005 vid 13:11

jooo jag skatar lite också och cyklar så jag vet men det var bara de att jag tycker det börjar bli lite överdrivet nu med tex spock 900 för det finns ju ingen elegans kvar för fem öre i ett sånt trick. Ne jag skulle vilja se någr nya verisioner av airs. Skulle man inte kunna insperas lite mer av tex crosstricken som man tex har gjort med supermen. Sen har jag funderat på det skulle de inte gå att sätta en 360 shuvit (skateboard tricket) alltså en willyskipper fast brädan ett helt varv och landa vanligt igen eller är det ngn som redan har gjort detta?

• ola_p

Medlem
    28 april, 2005 vid 19:17

willy skipper fast 360 grader kallas lazy susan

• hifly

Medlem
    30 april, 2005 vid 10:38

okej

• mbkpeter

Medlem
    30 april, 2005 vid 14:08

Mer vanliga fullfartsgipp åt mig

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2005 vid 17:09

Ingen elegans?!!! Med fet risk att dra igång ännu en diskussion, men vafan…

Tricket var ju hyfsat cleant, non? Du har nog inte sett bra freestylesegling, men när du väl gör det kommer du ändra dig. Prova själv!

/Oscar

• hifly

Medlem
    4 maj, 2005 vid 19:26

får väll ta och göra de:P

• soundwave

Medlem
    8 juli, 2005 vid 16:45

hum hum…

kass video(musik,redigering), grymma trick…

pozo filmer är såå mycket bättre även om de här snubbarna kunde freestyla rejält…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.