Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Spock guide!
-
Spock guide!
Publicerad av johnjrambo på 27 juni, 2014 vid 08:28För er som missat våran tunga “Beerlanda Surfers” side på facebook,
Gå in o like!!!!Ligger nu ute en riktig mustig spock guide för den som vill lära sig, ENJOY!
https://www.facebook.com/photo.php?v=924240304268321bjorn-daniels svarade 10 år, 4 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Tveklöst tidernas bästa trickguide! Ge oss mer, allt från upphalning av segel till push-forward är nu sjukt efterlängtat.
Och minsann om inte mitt gamla Manic (?!?) svepte förbi i detta mästerverk. Känner mig indirekt smått hedrad, och seglet är lyckligt över att ha fått en ägare som faktiskt har förmåga att få ut betydligt mer av det. 😀
-
ahh. Det är grodmosandet jag missar ibland. Ska genast ge mig ut och träna roundkicks i närmast göl för att ha något att visualisera vid nästa freestylesession.
-
Har redan kollat 4 ggr. Backat, spolat, pausat…
Grymt bra.
-
Måste man ha silvertejp i seglet för att sätta en spock? I morgon far jag till biltema!
-
HAHAHHA.
Ni är för jävla sköna hela bunten, era kommentarer förgyllde helt klart denna morgonen på jobbet.
Hoppas den ger något.Ps. Silvertejp, oves gatukök och en hederlig roundkick är hemligheten bakom att sätta en grym spock, finns det inget oves gatukök går det bra att dra en extra silvertejps remsa bara.
-
@Ludde_L 724521 wrote:
Måste man ha silvertejp i seglet för att sätta en spock? I morgon far jag till biltema!
Inte att underskatta mohikanfrillans betydelse heller så ta en sväng förbi frissan också;-.
-
@svennebanan 724532 wrote:
Inte att underskatta mohikanfrillans betydelse heller så ta en sväng förbi frissan också;-.
Och tatueraren! Att vara konstant backad av Naishpiraten måste göra underverk för modet. Helgrym!
*edit* Glömde tacka för en kul och lärorik film 🙂
-
Gött, precis vad jag behövde! Kommer definitivt hjälpa mig. Men framförallt ser det ju varmt o gött ut i Beerlanda. Tror jag ska lägga nästa surfresa dit.
Logga in för att svara.