Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sportlovsresa! hänga me någon? tips ang kanarie..

• sportlovsresa! hänga me någon? tips ang kanarie..

Posted by waterboy on 10 februari, 2004 at 17:11

Hej,
    Jag är sjukt desperat nu när min kompis har hoppat planerade surfresan..
    Jag vill åka nästan var som helst! Hittar kanske en resa till dom.rep men om jag inte gör det billigt så drar jag till kanarieöarna. eller tarifa kanske…
    Och jag vet att det inte är så vindsäkert, men den risken tar jag. Vilken ö är bäst isåfall?
    Jag vill ha svar från sådana med erfarenheter eller kan väldigt mycket, inte “det suger så stanna hemma” osv..

Och vill någon hänga med!? Jag är en 17årig kille som bor i sthlm, surfnivån ligger på gippstadiet o jag e väl en trevlig typ =)
    vore roligare om nån surfare hängde med än nån icke surfande kompis/familjemedlem…

Tanken är att antingen hitta en billig sista-minuten resa genom internet, och givetvis ringa stup i kvarten, om inte det går så åker vi ut till arlanda med en packad väska och frågar efter återbud!
    tänkte åka från 18feb och framåt, ca en vecka, knaske två beror på plats..
    surf’s up!

teabag replied 20 years, 10 months ago 5 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • waterboy

Member
    10 februari, 2004 at 20:28

kom igen nu gubbar!

• niklas_s

Member
    10 februari, 2004 at 21:15

ja e så jäkla sugen. har ju pengarna också. men lite orolig för antivinden. åså har ja inget lov häller så de e nog en dum idé. åker gärna me till sommarn. nu har ja skrivit ett sånt där onödigt inlägg som du inte ville ha. ursäktar för de. aja. vänta till sommarn så e ja på.

• herodude

Member
    10 februari, 2004 at 23:45

fan i bajs roeven vad jag hade varit på.. hmm meen nu e det så med pengarna.. :'( sorry men jag hade varit heeelt på en gran canaria eller nåt. även om kanske inte föräldrarna varit sunshine hur länge som hellst.. kan nog skrapa ihop pengar men fan jag har sparat typ hela studie bidraget sen i augusti till en ny bräda å då känns de lite surt å kasta iväg allt när man är såååååå nära.. hmm men nästa år är jag så jävla på en resa faktist…. och då kan man planera lite mer kanske……

• niklas_s

Member
    11 februari, 2004 at 20:10

skulle de inte va fett å samla ihop ett antal surfsugna å hyra ett grymme hus i nån månad så de blir rätt billit för var å en i slutendan endå? liknande va eliten gör i sydafrika stup i kvarten. allti kul om man blir fler, så kan de bli lite big brother feeling me intriger å grejjer cool.gif. nä men ja tror de skulle funka. hur många e de som har en månad till övers till sommarn för å njuta av livet som folk me narkolepsil?

• kamaaina

Member
    11 februari, 2004 at 20:21

Lateer hur kul som helst!!! I pozo behover man i alla fall inte vara orolig att man inte planar wink.gif
    /BigF

• herodude

Member
    11 februari, 2004 at 21:49

fan niklas_s jag är heeelt på din ide… ärligt skulle det bli hur jävla lajbans som hellst. å det skulle faktiskt bara bli billigare. om man delade på allt. och maten blir billigare å allt.. plus att det skulle bli jävulskt roligt… är det någonting som ni är sugna på att tänka lite extra på ska vi säga typ en månad nästa år????? för jag är nog faktiskt heeelt på.. alla är så puckade på min skit skola ändå så de skulle inte sakna mig.. meen roligast av allt skulle nog vara om alla låg på typ samma nivå och ivarje fall ungefärlig samma ålders klass…..

• niklas_s

Member
    12 februari, 2004 at 12:59

ja lägger upp en egen tråd för detta. kan bli grymmt. men
    dedär me att alla ska va lika duktiga? man kan la segla på
    samma ställe bara de att den ena tränar hopp å den andra
    dubbel frammåt? fasst de e klart, man vill ju inte bli
    tvungen å segla masthögt bara för alla andra vill de.

• teabag

Member
    12 februari, 2004 at 19:10

Åk till Bahia Feliz. De som vill åka masthögt tar sig bara till Pozo 1,5 mil därifrån.
    Gran Canaria…

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sportlovsresa! hänga me någon? tips ang kanarie..

You must be logged in to create new discussions.