Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Spot rekord på Haga
-
Spot rekord på Haga
Publicerad av mattias-j på 18 mars, 2014 vid 06:48Eftersom Luderitz verkar ha förstört er uppskattning till bra farter så får jag väl hylla min team mate själv. Grymt seglat Macke!!! Bara dumhet från min sida att jag inte gick ut tidigare…. Du satte ett nytt riktmärke på Haga, och toppfarten är ju riktigt skön. Hoppas det blir segling snart igen!
Grattis!mick svarade 10 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Grymt bra !! verkar som vissa har blivit fartblind efter Luderitz :).
-
Macke, detta får mig att tro att 50 knop kanske ändå kommer att slås under vår livstid i Sverige. Om någon hade sagt 47 knop för fem år sedan i detta land hade jag sagt aldrig aldrig någonsin…!
Blir intressant att se vad vi kan göra åt Karpathos den dagen det blir vind! -
Riktigt kul och se, måste nästan stått 48 i display?
Stort Grattis!! -
Tack alla
Helt övertygad att det kommer bli 50 i topp på Haga om allt stämmer
Har aldrig varit med om kortare repor än i går
Kan man sträcka ut lite längre och sling shot på det så går det -
@Mattias J 721718 wrote:
Eftersom Luderitz verkar ha förstört er uppskattning till bra farter så får jag väl hylla min team mate själv. Grymt seglat Macke!!! Bara dumhet från min sida att jag inte gick ut tidigare…. Du satte ett nytt riktmärke på Haga, och toppfarten är ju riktigt skön. Hoppas det blir segling snart igen!
Grattis!Tack Mattias
Grymt impad att du seglade överhuvudtaget.
Nyläkt fot, axel ur led vet inte om du är hård eller dum i pannanFina farter du fick till i choppet
-
Ja Jilde du är en vilde…!
Även om man tappar hakan av vad Macke fick till (48 knooop!!!)
så är det ännu mer respekt vad du håller på med, trodde du skulle bli speed-pensionär, inte fortsätta pusha, definitivt inte redan nu, med tanken på foten. Vet ju hur deppigt det var för nåt drygt år sedan. -
Gött, Macke! Frågan är om allt står rätt till i din skalle heller… 🙂 Imponerande!
-
Sjukt kul (eller inte) att se på GPS team för månaden! 45,46 knop!
Top peak jisseess ni sopar banan. Vad vi göra? nidingen!!
http://www.gpsteamchallenge.com.au/rankings/Nu måste väl alla vara väldigt sugna på att segla!!
Logga in för att svara.