Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Spot rekord på Haga

• mick

Medlem
    18 mars, 2014 vid 20:05

Jag säger det igen Macke; Sjuuuukt bra!!

Här är en repa som gick av strax efter Mackes 48-rökare. Tyvärr var denna 5 knop långsammare.:smirk:

(Varför visas inte filmsnutten i fönstret??)

• glader

Medlem
    18 mars, 2014 vid 23:27
    trefyrafyra wrote:
    verkar som vissa har blivit fartblind efter Luderitz

Känns som att även “publiken” här på Surfzone blivit totalt fartblind. Micks 43 knop passerar utan att någon lägger märke till det i skuggan av Markus. Det är faktiskt helt sanslöst. Man behöver inte backa många år för att 43 knop i Sverige skulle varit en enorm sensation.

• mackee

Medlem
    19 mars, 2014 vid 05:14

@glader 721764 wrote:

Känns som att även “publiken” här på Surfzone blivit totalt fartblind. Micks 43 knop passerar utan att någon lägger märke till det i skuggan av Markus. Det är faktiskt helt sanslöst. Man behöver inte backa många år för att 43 knop i Sverige skulle varit en enorm sensation.

Mick och Björnen är på gång nu .
    Och jag är helt övertygad om att det beror på att dom är prognos åkare.
    alltså åker så fort det är + 15 meter dom har gjort det i några år nu .Och nu kommer farterna .
    Det går inte att leverera om man inte kört små prylar ett antal gånger innan, helt annan teknik än tex fulltryck i 7.0 an .
    Så sätt er i bilen och åk på allt med bra tryck i ,dom kommer farterna

• martin-m-a

Medlem
    19 mars, 2014 vid 11:08

@Mick 721756 wrote:

Jag säger det igen Macke; Sjuuuukt bra!!

Här är en repa som gick av strax efter Mackes 48-rökare. Tyvärr var denna 5 knop långsammare.:smirk:

(Varför visas inte filmsnutten i fönstret??)

Fantastiskt kul Mick !! och lite synd med din bom….:(
    Själv låg man sjuk i soffan med VVIVA appen och följde er varje minut.
    Man hoppas det blir lite tryck igen så man får vara med och leka lite 🙂

• mick

Medlem
    23 mars, 2014 vid 20:56

Tack boys! Rekordsiffrorna på displayed är ju superkul men gladast är jag ändå över att överhuvudtaget kunna speeda efter två ryggoperationer. Magiskt kul att vara tillbaka i dammen efter 1,5 års speeduppehåll. Helt smärtfri dessutom. Känner mig nästan som 39 igen.

Med risk för att låta pretto: njut av surfen och bry er mindre om siffrorna! När man inte kan surfa över huvudtaget känns det ganska fjuttigt att man deppade ihop över dåliga siffror.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Spot rekord på Haga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.