Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing spot vid löddeköpinge?

• spot vid löddeköpinge?

Publicerad av holm_martin på 23 juli, 2009 vid 14:19

Någon som vet om ’Salviken’ mellan barsebäck och vikhög utanför löddeköpinge är nåt bra surfingställe? och om man får surfa där?

långgrunt, men lite dåligt med startställen kanske =/
    (kan ta båten ut annars) 🙂

joth svarade 15 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • joth

Medlem
    23 juli, 2009 vid 20:07

Tror att ulf Sjöstedt seglat där ett par gånger. Fint speedställe på Ost. Annars vet jag inte hur bra det är. Vad jag vet så finns där inga förbud mot vindsurfing.

Har inte själv testat ännu, blir alltid Habo.

• holm_martin

Medlem
    23 juli, 2009 vid 20:12
    joth;561134 wrote:
    Tror att ulf Sjöstedt seglat där ett par gånger. Fint speedställe på Ost. Annars vet jag inte hur bra det är. Vad jag vet så finns där inga förbud mot vindsurfing.

Har inte själv testat ännu, blir alltid Habo.

okej, fått reda på att det är naturreservat på södra halvan av viken, men får se hur det blir på lördag då man åker dit

• joth

Medlem
    24 juli, 2009 vid 06:10

Oki, södra halvan innebär den sida som Vikhög ligger. Där finns en parkering men sedan får man gå en bit till vattnet. Vet inte om det är den bästa platsen att gå i på.

• holm_martin

Medlem
    24 juli, 2009 vid 07:39

jo, det är väl rätt stenig strand om jag kommer ihåg det rätt, men tror det är sandbotten sen. men kanske värt att prova stället nån gång, annars viken vänster om vikhög hamnen?

• joth

Medlem
    24 juli, 2009 vid 11:20

Ner mot lödde å? Steningt som tusan tyvärr.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing spot vid löddeköpinge?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.