Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spotguide Västerbotten Uppdaterad

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 22:59

Gött jobbat! Ska dra nytta av ert jobb nästa gång jag lyckas kombinera Umeå-vistelse med vind.

• hengo

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 00:26

härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..

hur var spotsen kring nordmaling?

• callekuling

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 01:09

Varberg är bra annars,,,

• chrilleg66

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 06:20

@hengo 495457 wrote:

härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..

hur var spotsen kring nordmaling?

Ikväll vet vi.. På väg dit nu med stora drakar…
    Hoppas man får lite tid på vattnet innan vinden dör helt..

• chrilleg66

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 06:23

@callekuling 495459 wrote:

Varberg är bra annars,,,

Tror jag säkert..
    Stora fördelen här uppe är att när det väl blåser så behöver man inte trängas eller få massa badare eller fågelskådare mm efter sig..
    🙂
    Men det är klart man måste gilla kyla och köra i lättvind..

• sourra

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 08:00

@hengo 495457 wrote:

Här är läget omvänt. Mitt största problem är om jag kommer orka och hinna surfa varenda dag kommande vecka.

• oharris

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 08:32

Henning du ska inte vara alltför bitter för på 10 dagar kommer jag upp och då tar jag med mig 20 gradigt väder och 16s/m sydost 🙂
    Bara min nya bil håller hela vägen upp vill säga… 🙁

• brushanen

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 10:55

Om man har vägarna förbi, vilken rekommenderar du av Varuträsket och Långnäset, Burträsket?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spotguide Västerbotten Uppdaterad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.