Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spotguide Västerbotten Uppdaterad
-
Spotguide Västerbotten Uppdaterad
Publicerad av chrilleg66 på 30 augusti, 2008 vid 20:29Vi är ett par själar som engagerat oss och rekat samt fotat lite spots i Västerbotten.
Hoppas det kan vara till lite glädje.
/Chrillebrushanen svarade 16 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Gött jobbat! Ska dra nytta av ert jobb nästa gång jag lyckas kombinera Umeå-vistelse med vind.
-
härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..
hur var spotsen kring nordmaling?
-
@hengo 495457 wrote:
härligt! synd bara att det inte blåst på 3 veckor på det här jävla skitstället. 4,9 °C är det utomhus också, jävligt nice, bra för vattentemperaturen, om två veckor är det skor som gäller, jippiee..
hur var spotsen kring nordmaling?
Ikväll vet vi.. På väg dit nu med stora drakar…
Hoppas man får lite tid på vattnet innan vinden dör helt.. -
@callekuling 495459 wrote:
Varberg är bra annars,,,
Tror jag säkert..
Stora fördelen här uppe är att när det väl blåser så behöver man inte trängas eller få massa badare eller fågelskådare mm efter sig..
🙂
Men det är klart man måste gilla kyla och köra i lättvind.. -
@hengo 495457 wrote:
Här är läget omvänt. Mitt största problem är om jag kommer orka och hinna surfa varenda dag kommande vecka.
-
Henning du ska inte vara alltför bitter för på 10 dagar kommer jag upp och då tar jag med mig 20 gradigt väder och 16s/m sydost 🙂
Bara min nya bil håller hela vägen upp vill säga… 🙁 -
Om man har vägarna förbi, vilken rekommenderar du av Varuträsket och Långnäset, Burträsket?
Logga in för att svara.