Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Spotguiden Ytspänning??
-
Spotguiden Ytspänning??
Publicerad av anonym-anvandare på 25 maj, 2005 vid 16:53Vad har hänt med spotguiden ytsänning? Nån som vet?? Den var riktigt bra, för Stockholmsbruk iaf!!
challgren svarade 19 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
hmm skummt, jag var inne på den förra veckan tror jag!
har du provat gurras sida http://www.junkshop.nu/gurra1978/
med vägbeskrivning in i minsta detalj. grymm! -
Nä-men lägg av, det ser ju fantastiskt ut!! Vilken eldsjäl, den där Gurra! Skitbra!!
Förresten, imorrn ser det ju ok ut på eftermiddagen. Nåt tips nån på vart man kan ta vägen?? Söder om stan helst då jag jobbar i Södertälje. Är ganska ny på Stockholmssegling…
-
Verkar mest som deras hemsida är tillfälligt nere. Det är ju inte bara spotguiden utan hela siten som är nere.
-
Svar till:
Nä-men lägg av, det ser ju fantastiskt ut!! Vilken eldsjäl, den där Gurra! Skitbra!!
Förresten, imorrn ser det ju ok ut på eftermiddagen. Nåt tips nån på vart man kan ta vägen?? Söder om stan helst då jag jobbar i Södertälje. Är ganska ny på Stockholmssegling…
[/ QUOTE ]
Tackar, kul att den uppskattas.
Jag drar till Dalarö efter samråd med andra. Det kan nog bli bra. Tyvärr har jag inte det stället inlagt eftersom jag aldrig varit där men det ska vara skitbra tydligen. Plattvatten och grunt. Bra för nybörjare och freestyle.
Vi syns kanske. -
åker ni till askfats hamnen då?ligger vid ankar symbolen
-
Hej,
Det har strulat med nya webbhotellet och ompekningen av domänen. Den är uppe igen imorgon eller fredag.
Alla ni som mailat under sista dagarna eller väntar på svar kan väl maila mig på christianhallgren@hotmail.com tillsvidare! Jag vet att jag tappat vissa mail.
Logga in för att svara.